اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت میگیرد؛

افزایش 125 هزار تن ظرفیت سیلو در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تا پایان امسال ۱۲۵ هزار تن به ظرفیت سیلوهای فلزی در استان افزوده می‌شود.

افزایش 125 هزار تن ظرفیت سیلو در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از سازمان تعاون روستایی خوزستان، هرمز خواجوی درباره طرح‌های سازمان به‌منظور افزایش سیلو‌ها و انبارهای این سازمان گفت: با توجه به کمبود ظرفیت انبار و سیلوهای فلزی در استان و بر اساس برنامه پنجم توسعه امسال قرار است ۱۲۵ هزار تن به ظرفیت سیلوهای فلزی اضافه شود؛ همچنین تا پایان سال ۹۴ و پایان برنامه پنجم توسعه ۴۵۵ هزار تن به ظرفیت سیلوهای فلزی افزوده می‌شود.
وی با بیان این‌که اولویت کاری سازمان در سال جاری راه‌اندازی بازارچه‌ها و غرفه‌های عرضه محصولات کشاورزی است، عنوان کرد: تاکنون هفت مرکز و ۹۲ غرفه دائم عرضه محصولات کشاورزی در استان راه‌اندازی شده و قرار است تا پایان سال این ظرفیت‌ها افزایش یابد.
خواجوی همچنین با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز روستاییان و عشایر افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ هزار تن ارزاق و آرد بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی و ۱۲۰ هزار نفر از عشایر استان توزیع شد.
به گفته این مقام مسئول، تا قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها سالانه ۱۷۷ هزار تن آرد بین عشایر و روستاییان استان توزیع می‌شد که پس از اجرای این قانون به ۱۶۳ هزار تن کاهش یافت و پیش‌بینی می‌شود امسال با کاهش ۲۵ درصدی به ۱۲۰ هزار تن برسد که از مزایای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌هاست.
مدیر تعاون روستایی خوزستان ارزاق توزیعی بین عشایری و روستاییان را در این مدت شامل کالاهای کوپنی مانند روغن، قند و شکر کالاهای غیرکوپنی مانند حبوبات، برنج و مواد شوینده عنوان و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷ میلیون و ۴۴۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل نفت، گاز مایع، بنزین و روغن برای مصارف ماشین‌آلات کشاورزی بین کشاورزان استان توزیع شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول