اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی روستاهای کنگان خبر داد.

تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی روستاهای کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق روستایی این شهرستان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیتی استراتژیک در سطح استان و کشور است و نقش این شهرستان در صنعت و اقتصاد کشور کم‌نظیر است.
وی افزود: وزارت نفت و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در کنگان تلاش زیادی برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان داشته‌اند و موفقیت خوبی نیز حاصل شده که البته باید باز هم تلاش بیشتر و موثرتری انجام شود.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت روستاها و افزایش امکانات و استقرار امکانات و تجهیزات لازم در روستاها در دستور کار دولت قرار دارد و از سازمان منطقه ویژه نیز انتظار داریم همانند گذشته در این امر فعال شود.
یزدان‌شناس از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی روستاهای کنگان خبر داد و اذعان داشت: از بخشداران و دهیاران شهرستان کنگان انتظار داریم در تهیه این شناسنامه اطلاعاتی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم به خدمات بهتر و بیشتر بپردازیم.
وی افزود: شوراهای اسلامی نیز نقش مهمی در توسعه روستاها دارند و همکاری دهیاران با شوراها و بخشداری‌ها امری بسیار مهم در توسعه روستاهاست.
فرماندار کنگان در ادامه بر رفع معضل اشتغال در این شهرستان و بخش عسلویه تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش عسلویه در این راستا مهم است و امیدوار هستیم مسئولان منطقه ویژه و سازمان فنی و حرفه‌ای در این امر شتاب بیشتری به خرج دهند.
یزدان‌شناس یادآور شد: اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی مسئله بسیار مهمی است که وضعیت اشتغال در کنگان را ساماندهی می‌کند بنابراین از مسئولان ارشد صنعت نفت در پارس جنوبی انتظار داریم این مصوبه را کاملا اجرایی کنند.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر افزایش بهره‌وری اقتصادی در منطقه و شهرستان اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول