اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در گردنه الماس رخ داد؛

نجات ۳۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک

خبرگزاری فارس: با تلاش نیروهای راهداری و جمعیت هلال احمر خلخال بیش از 30 خودروی در راه مانده در گردنه الماس نجات یافتند.

نجات ۳۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره راه و ترابری شهرستان خلخال پیش از ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت: بارش برف سنگین راه بیش از 20 روستای خلخال را مسدود کرده و هم اکنون این بارش‌ها با کولاک فراوان در محورهای مواصلاتی ادامه دارد.
علی نادری با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از یک متر می‌رسد، گفت: تلاش برای باز کردن راه‌های روستایی ادامه دارد و بیش از 20 روستای خلخال در محاصره برف است.
وی افزود: تمام راه‌های ارتباطی خلخال به اردبیل و خلخال به اسالم با تلاش راهداران باز بوده و تردد در شهر خلخال که ارتفاع برف آن به 30 متر می‌رسد، ادامه دارد.
این مسئول مهم‌ترین مشکل پایگاه راهدارخانه الماس را کمبود نیروی انسانی و سوخت اعلام کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به امر مدیریت نیروی انسانی در شرایط بحرانی فعلی گردنه الماس شد.
نادری بیان داشت: به رغم تلاش‌هی شبانه‌روزی راهداران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر و بارش شدید برف، امکانات لازم جوابگوی خدمات‌رسانی به مردم شهرستان نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس جمعیت هلال احمر خلخال نیز نبود وسایل گرمایشی را عمده مشکل این پایگاه اعلام کرد.
حسن بابایی یادآور شد: صبح امروز با تلاش راهداران و امدادگران و مسئولان شهرستان خلخال چند خودرو از جمله یک مینی‌بوس که 18 مسافر اعم از کودک و افراد سالخورده در آن ‌وجود داشتند نجات یافتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شدت بارش در شهرستان خلخال به حدی است که با وجود کولاک امکان تردد به سختی فراهم شده و راهداری خلخال از رانندگان خواسته با کمال احتیاط و با به همراه داشتن وسایل گرمازا، زنجیر چرخ و سوخت کافی راهداران را همراهی کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول