اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 میهمان کشوری و استانی؛

همایش ملی زرشک و عناب فردا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش ملی زرشک و عناب فردا در خراسان جنوبی با حضور یک‌هزار میهمان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

همایش ملی زرشک و عناب فردا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
غلامرضا هادربادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین همایش ملی زرشک و عناب در سه بخش مقاله، فیلم و عکس در سطح ملی در تاریخ 18 و 19 آبان‌ ماه سال جاری در شهرستان بیرجند در سالن اجلاس دانشگاه پیام‌نور استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: دبیرخانه همایش ملی زرشک و عناب فعالیت خود را از تاریخ یکم بهمن ماه سال گذشته در مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان با تشکیل شش کمیته آغاز کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص این همایش گفت: طراحی، چاپ، و ارسال 6 هزار پوستر همایش به تمام دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و ادارات تابعه، چاپ تمبر و پیگیری مقدمات رونمایی آن در روز برگزاری همایش با اداره کل پست خراسان جنوبی، پیگیری راه‌اندازی نمایشگاه جانبی همایش، پیگیری برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان در سطح استانی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در روز نخست همایش از اهم این فعالیت‌ها است.
هادربادی هدف از برگزاری همایش ملی زرشک و عناب را کاربردی کردن نتایج آن برای کشاورزان و باغداران دانست و تصریح کرد: امید است با برگزاری این همایش عملکرد در واحد سطح افزایش و بهتر شدن کیفیت محصولات شود.
وی از حضور گسترده کارشناسان کشوری و استانی در همایش ملی زرشک و عناب خبر داد و افزود: از طریق استانداری دعوت نامه‌های این همایش را به وزرا و متخصصان و کارشناسان ذیربط به  سراسر کشور ارسال کرده‌ایم.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تالیف دو کتاب با موضوع زرشک و عناب در همایش ملی زرشک و عناب خبر داد و افزود: از این دو کتاب که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی و دانشگاه فردوسی مشهد تالیف شده در این همایش رونمایی می‌شود.
هادربادی ادامه داد: برای اینکه گونه‌های مختلف زرشک و عناب را به عنوان بانکی داشته باشیم کار اجرایی این بانک همزمان با برگزاری این همایش ملی زرشک و عناب آغاز می‌شود.
وی یادآور شد: امید است حضور گسترده کارشناسان کشوری و استانی را در این همایش داشته و با برگزاری این همایش ارتقای کمی و کیفی دو محصول زرشک و عناب را در خراسان جنوبی داشته باشیم. 
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول