اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها تاکید کرد:

تبیین جهاد اقتصادی در حوزه جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: به منظور عملیاتی ساختن موضوع جهاد اقتصادی، این امر توسط اساتید حوزه و دانشگاه برای مسئولان نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل‌ منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها تبیین می‌شود.

تبیین جهاد اقتصادی در حوزه جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام عباس خاک ظهر امروز در گردهمایی مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل‌ منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها که در خانه معلم قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: سالانه دو جلسه با حضور مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل‌ منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در گردهمایی نخست که در نیمه نخست سال برگزار می‌شود، اقدامات و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، عقیدتی و آموزش فنی تعریف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: با توجه به طرح موضوعات مهم از جانب رهبر معظم انقلاب در هر سال، موضوع مطرح شده از جانب ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اقداماتی در راستای عملیاتی ساختن فرمایش رهبری صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام خاک یادآور شد: اقداماتی که لازم است در ارتباط با تبیین فرهنگ منابع طبیعی صورت گیرد از جمله برگزاری جلسات با فرهنگیان، آموزش و پرورش، دانشگاه و... در جلسه نخست مورد توجه است.
وی گفت: در گردهمایی دوم علاوه بر بیان اهداف و استراتژی‌های سازمان، اقدامات انجام شده در گردهمایی نخست مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بیان کرد: در این گردهمایی که به مدت سه روز برگزار می‌شود، مسئولان دفاتر استان‌ها گزارش‌هایی ارائه می‌کنند و تجربیات دفاتری که عملکرد مثبت و مطلوبی داشته‌اند، مورد بهره‌مندی دیگران قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام خاک خاطرنشان کرد: دومین گردهمایی مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل‌ منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها در سال جاری در سه بخش پژوهشی، مدیریتی و آموزش تخصصی تبلیغ برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه به منظور تبیین جهاد اقتصادی، یکی از برنامه‌های دومین گردهمایی مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل‌ منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌هاست.
نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به حضور مسئولان دفاتر سراسر کشور در این گردهمایی بیان کرد: معرفی ویژگی‌های مختلف استان یکی دیگر از برنامه‌های این جلسات است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول