اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشت و صنعت مغان برگزار شد؛

دوره آموزشی راهکارهای عملیاتی تامین اعتبار

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی روش‌ها و راهکارهای عملیاتی تامین منابع و اعتبار برای پروژه‌های تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی در کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار شد.

دوره آموزشی راهکارهای عملیاتی تامین اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت مغان، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروه امور مجامع و شرکت‌های وزارت جهاد کشاورزی، پنجمین دوره آموزشی اعضای هیئت مدیره، موسسات و شرکت‌های وزارت جهادکشاورزی با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره موسسات و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به مدت دو روز در کشت و صنعت مغان برگزار شد.
در این دوره آموزشی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه روش‌ها و راهکارهای مطلوب به منظور تامین منابع و اعتبار برای پروژه‌های تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخودار است، اظهار داشت: با توجه به سیاست دولت در راستای افزایش تولید، انتظار داریم در سال جهاد اقتصادی بتوانیم با حرکت صحیح و شناسایی نقاط ضعف و قوت در تمام عرصه‌های اقتصادی و کشاورزی در بازارهای جهانی نقش موثری ایفا کنیم.
غلامرضا رازقی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از اولویت‌های مهم وزارت جهاد کشاورزی است بنابراین ضروری است برای ارتقای نرخ رشد سرمایه‌گذاری و راهکارهای تامین منابع مالی در سطح خرد و کلان به خوبی برنامه‌ریزی و اجرا شود.
در این مراسم نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشت و صنعت مغان نیز در سخنانی اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری در روند فعالیت‌های این شرکت تاثیر مثبتی بر جای گذاشته است.
صمد مغانی افزود: کشت و صنعت و دامپروری مغان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و امیدواریم در سایه حمایت از تولید و صنایع داخلی، شاهد تحول و جهش در تمام عرصه‌های اقتصادی در منطقه باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی، دو هزار و 600 هکتار باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول