اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهرضا خبر داد:

احداث کارخانه کمپوست شهرضا در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهرضا گفت: طرح احداث کارخانه کمپوست شهرضا که سابقه آن به چهار سال قبل بر می‌گردد در حال حاضر به طور جدی توسط شورای اسلامی و شهرداری شهرضا در حال پیگیری است.

احداث کارخانه کمپوست شهرضا در آینده نزدیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عبدالرسول کاظم‌پور صبح امروزدر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرضا بیان داشت: یکی از طرح‌هایی که اعضای شورای شهر از روزهای ابتدایی کار خود پیگیر اجرای آن بودند احداث کارخانه کمپوست شهرضا بود.
وی ادامه داد: در سال 1386 با یک گروه متخصص در این زمینه در لندن وارد مذاکره شدیم و حتی این افراد سفری به شهرضا داشتند و از نزدیک در جریان برنامه‌های ما برای اجرای این طرح قرار گرفتند.
عضو شورای اسلامی شهرضا با انتقاد از کارشکنی مسئولان سابق شهرستان در راستای اجرایی شدن این طرح تصریح کرد: مجموعه فرمانداری و عوامل اجرایی شهرداری شهرضا در آن سال ما را از اجرایی کردن این طرح ناامید کردند.
وی با اشاره به مسایلی که پیرامون انتخاب پیمانکار کشتارگاه شهرضا مطرح شده است، افزود: این شخص با اهداف خاص و به نیت امتیاز گرفتن این طرح را پذیرفته بود و ما با برخورد فیزیکی توانستیم این فرد را از اجرای این طرح منصرف کنیم.
کاظم‌پور با انتقاد از حاشیه سازی در مسایل مختلف حوزه شهری از سوی برخی افراد ادامه داد: عده‌ای هر روز دنبال وارد کردن فشارهای سیاسی و جناحی بر شورای اسلامی شهرضا هستند و اعضای شورا نیز در قبال این افراد سکوت پیشه کرده‌اند.
رئیس سابق شورای استان اصفهان ضمن گلایه از مطبوعات و رسانه‌های شهرضا به دلیل پوشش اخبار چرای گوسفندان در زباله‌های شهری افزود: وقتی اخبار کذبی در جلسه کارگروه سلامت مطرح می‌شود و افراد اطلاعات دروغ را مطرح می‌کنند و از سویی رئیس جلسه از توانایی کافی برای مدیریت موضوع برخوردار نیست، نتیجه آن مطرح شدن این مسایل ناصحیح در خبرگزاری‌ها و مطبوعات و مشکلات حاشیه‌ای ناشی از آن است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول