اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج؛

مراسم نمادین روز ملی پارالمپیک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین کردستان از برگزاری مراسم نمادین روز ملی پارالمپیک در سنندج خبرداد.

مراسم نمادین روز ملی پارالمپیک برگزار می‌شود
سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این مراسم امروز در دو بخش آقایان و بانوان و به صورت نمادین در سالن ورزشی آزادی سنندج برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مراسم نمادین در استان کردستان را ایجاد انگیزه و جذب معلولان به سمت رشته‌های ورزشی و آشنایی مردم و خانواده‌های معلولان با ورزش‌های این افراد عنوان کرد.
 به گفته فرشادان، در آغاز برگزاری این مراسم گروه موسیقی معلولان برنامه‌ای اجرا خواهند کرد سپس در بین تعدادی از ورزشکاران معلول این شهرستان در چهار رشته ورزشی مسابقاتی برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان کردستان خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه‌های این مراسم لباس‌های ورزشی و مدال‌های اختصاصی و فرم تدارک دیده شده به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم اهدا می‌شود.
وی یادآورشد: در اجرای این مراسم معلولان جسمی و حرکتی، ذهنی و نابینایان حضور دارند.
فرشادان تصریح کرد: از تمامی دختران و پسران زیرپوشش موسسات غیردولتی، مدارس استثنایی، معلولان و جانبازان ورزشکار نیرو‌های نظامی و انتظامی و مددجویان بهزیستی دعوت شده است که در این مراسم با شکوه حضور داشته باشند.  
وی در پایان افزود: مسابقات پارالمپیک 2012 لندن قرار است در 20 رشته ورزشی و با حضور بیش از 4 هزار و 200 ورزشکار از 150 کشور که به عنوان بزرگ‌ترین جنبش پارالمپیک نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول