اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

کشف 5 کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر گفت: قاچاقچی مواد مخدر که پنج کیلو تریاک را در کوله پشتی خود جاسازی و قصد داشت آن را در قالب مسافر اتوبوس به شهرستان ابهر از توابع استان زنجان منتقل کند، دستگیر شد.

کشف 5 کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد اکبری‌کنعان اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی در تحقیقات خود دریافتند که این متهم مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان کیلویی در پوشش مسافر به شهرستان ابهر منتقل و توزیع می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: با شناسایی این متهم دستور دستگیری وی صادر و ماموران دریافتند که وی سوار بر یک دستگاه اتوبوس شده و با مقدار قابل توجهی مواد مخدر در حرکت است.
وی ادامه داد: اکیپ‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با برنامه‌ریزی مدون و پوشش محورهای مواصلاتی موفق شدند روز گذشته اتوبوس مورد نظر را شناسایی و متهم را حین پیاده شدن از آن در شهرستان ابهر دستگیر کنند.
اکبری‌کنعان تصریح کرد: در بازرسی از کوله پشتی این متهم مقدار چهار کیلو و 990 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و در بازرسی بدنی نیز 10 گرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: متهم خود را " م – الف" معرفی که پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول