اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت؛

کشف و ضبط یک تن تریاک در سرایان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی 24 ساعت گذشته یک تن تریاک توسط مأموران نیروی انتظامی سرایان کشف و ضبط شده است.

کشف و ضبط یک تن تریاک در سرایان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمد علی گودرزی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: به دنبال تشدید اقدامات مأموریتی و برخورد قاطع با باندهای شرارت در این استان، روز گذشته ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سرایان با یک اقدام پلیسی موفق شدند یک دستگاه خودروی سنگین را توقیف و یک تن مواد مخدر را که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.
وی با بیان اینکه در این راستا سه نفر قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 60 باند قاچاقچی نیز در استان دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
گودرزی از توقیف 563 دستگاه وسیله نقلیه در زمینه حمل مواد مخدر در استان از ابتدای امسال خبر داد و تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال 17.5 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است، افزود: این میزان نیز نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.
گودرزی ادامه داد: دستگیری قاچاقچیان در استان نیز طی این مدت نسبت به سال قبل 27 درصد افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی همچنین از کشف 17 تن و 454 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.
گودرزی تصریح کرد: طی هفت ماه گذشته در استان 60 باند پنج تا 10 نفره  فعال در بحث مواد مخدر دستگیر شدند که بیشتر آنها از استان‌های همجوار بوده‌اند.
وی تصریح کرد: طی هفت ماه گذشته توقیف وسایل نقلیه 22 درصد و دستگیری افراد فعال در باندهای مواد مخدر 27 درصد افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 83.5 درصد از سرقت‌های منازل توسط کارآگاهان حرفه‌ای در سطح استان کشف شده که این رقم در بیرجند 81 درصد است.
گودرزی ادامه داد: طی هفت ماه گذشته تعداد هشت باند سرقت منازل با 19 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در استان دستگیر شدند که 81 فقره سرقت از این باندها کشف شده است.
وی تصریح کرد: همچنین اموال مسروقه شامل تلفن همراه، لپ‌تاپ، دوربین فیلم‌برداری و عکس‌برداری از دو باند غیر بومی در استان کشف و ضبط شده است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نداشتن قفل مناسب، استفاده از قفل های آویز، نداشتن نرده و حفاظ و باز بودن درب منازل، مغازه ها و پشت بام را از مهم‌ترین عوامل برای وقوع سرقت و سوءاستفاده سارقان دانست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول