اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

کشف 730 کیلوگرم تریاک در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: 730 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

کشف 730 کیلوگرم تریاک در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، حمیدفهیمی‌راد اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر به شهرستان خاش اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود را به منظور دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهرستان گسترش و مکان‌های احتمالی تردد آنان را تحت کنترل قرار دادند.
وی افزود: در تعقیب و گریز، این باند با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ماموران در پاکسازی از منطقه موفق شدند تعداد 74 کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 730 کیلوگرم را را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را در زمان‌های مناسب به شهرهای داخلی کشور منتقل کنند.
وی ادامه داد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.
وی در ادامه از کشف 620 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر به شهرستان زابل اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود را به منظور دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهرستان گسترش و محل‌های احتمالی تردد آنان را در کنترل قرار دادند و در تعقیب و گریز موفق شدند این باند را قبل از رسیدن به هدف متلاشی کنند.
فهیمی‌راد عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو حامل مواد مخدر مقدار 465 کیلو 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین در بازرسی از منزل متهم مقدار 47 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط می‌کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در خودروهای تیزرو جاسازی کرده بودند در زمان‌های مناسب به شهرهای داخلی کشور منتقل کنند.
وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان نیز موفق شدند از دو دستگاه خودرو عبوری مقدار 97 کیلوگرم حشیش و 10 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خوردوها جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.
فهیمی‌راد تصریح کرد: در این راستا سه دستگاه خودرو توقیف و سه  نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول