اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

تعامل مطلوب احزاب و گروه‌های سیاسی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تعامل با احزاب و گروه‌های سیاسی و ناظران شورای نگهبان در استان قزوین وضعیت خوبی دارد.

تعامل مطلوب احزاب و گروه‌های سیاسی قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیروس صابری در نخستین جلسه ستاد نهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور چشمگیر و پررنگ و سرنوشت‌ساز مردم در برگزاری انتخاباتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است، بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: حضور پررنگ مردم در تمامی انتخابات برگزار شده بیانگر اعتماد مردم به خدمتگزاران خود است، پس از استان شدن قزوین این انتخابات، دهمین انتخابات و چهارمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است که برگزار می‌شود، در این انتخابات نیز مانند دوره‌های قبل شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، دقیق و با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان قزوین در ادامه تعامل با احزاب و گروه‌های سیاسی و ناظران شورای نگهبان را در استان در حال حاضر خوب ارزیابی کرد و افزود: این تعامل خوب و مناسب تا پایان برگزاری انتخابات نیز حفظ خواهد شد.
وی از اجرای طرح تحرک در استان در راستای برگزاری انتخابات خبر داد و اضافه کرد: اجرای طرح تحرک که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است و به تبع آن در استان قزوین نیز همانند سایر استان‌ها مدتی است که اجرای آن آغاز شده؛ در راستای برگزاری انتخابات نهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی است.
صابری از راه‌اندازی سامانه جامع انتخابات در فرمانداری‌ها و استانداری با رویکرد پوشش مکانیزه تمامی فرآیندهای انتخابات خبر داد و عنوان کرد: ارسال اخبار و گزارش‌ها، ثبت شعب ثابت و سیار حوزه‌های انتخابیه استان و طرح سؤالات از ستاد انتخابات از طریق این سامانه انجام می‌پذیرد و مردم استان می‌توانند از طریق این سامانه اطلاعات و اخبار مربوط به انتخابات و پاسخ سؤالات خود را نیز دریافت کنند.
وی به فعال شدن لینک انتخابات پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری قزوین اشاره کرد و افزود: این لینک به منظور آماده‌سازی افکار عمومی در خصوص اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات با پنج موضوع فعال شده که ارتباط از طریق پیامک نیز بر موارد فعلی افزوده خواهد شد. 
در این جلسه جانشین رئیس ستاد انتخابات استان خواستار اهتمام مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برای توجه به آموزش کامل و جامع تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات شد.
سید جمال‌الدین حسینی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه خاص و ویژه‌ای به انجام مناسب به موقع موارد مربوط به طرح تحرک داشته باشند.
وی در پایان به تشریح وظایف مسئولان کمیته‌های هفتگانه ستاد انتخابات استان پرداخت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول