اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان خبر داد:

تشکیل کلاس‌های تخصصی وبلاگ‌نویسی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان از تشکیل کلاس‌های تخصصی وبلاگ‌نویسی در کنگان خبر داد.

تشکیل کلاس‌های تخصصی وبلاگ‌نویسی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین مختارزاده صبح امروز در همایش بزرگ وبلاگ‌نویسان و مدیران رسانه‌های مجازی جنوب استان بوشهر اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در دنیای امروز دارند و روز‌به‌روز نقش این قشر گسترده‌تر و ارزشمندتر می‌شود.
وی افزود: حمایت از خبرنگاران و تقویت اهالی رسانه در دستور کار این اداره قرار دارد و در دو سال گذشته شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی توسط ارشاد کنگان در راستای تقویت خبرنگاران بوده‌ایم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان از تشکیل کلاس‌های تخصصی وبلاگ‌نویسی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این امر از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری دعوت کرده‌ایم و در نیمه دوم امسال این امر محقق می‌شود.
مختارزاده تصریح کرد: توجه بیشتر به محتوای وبلاگ و کیفیت‌بخشی سایت‌ها و وبلاگ‌ها و همچنین تشکیل انجمن وبلاگ‌نویسان در کنگان مورد تاکید اداره ارشاد قرار دارد.
وی از برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی در کنگان خبر داد و گفت: از همه رسانه‌های مجازی فعال در کنگان می‌خواهیم با استفاده از دانش و علم روز به تقویت خود بپردازند تا بتوانند در رقابت با سایرین موفق شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان عنوان کرد: آشنایی با وبلاگ‌نویسان منطقه، تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ در راستای بالا بردن کیفیت وبلاگ‌نویسی و تلاش برای ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی منطقه از جمله مواردی است که توسط ارشاد پیگیری می‌شود.
مختارزاده عنوان کرد: تولید مطلب، عدم کپی‌برداری از وبلاگ‌های دیگر تا حد امکان و کیفیت‌بخشی به اخبار و گزارش‌ها از مهم‌ترین توصیه‌ها به جامعه رسانه‌های شهرستان است.
در این نشست جالب و صمیمی تعدادی از وبلاگ‌نویسان کنگان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت مسئولان شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول