اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

ملاقات مردمی دسترسی به مسئولان را فراهم می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ملاقات چهره به چهره و مردمی، زمینه دسترسی آسان بین مردم و مسئولان برای دیدار و رفع مشکلات را فراهم می‏کند.

ملاقات مردمی دسترسی به مسئولان را فراهم می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در دیدار چهره به چهره خود با مردم اظهار داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی مردم هر زمان که بخواهند به راحتی می‏توانند با مسئولان درباره مسائل و مشکلات خود گفت‏وگو کنند.
وی یکی از برنامه‏های اصلی کار خود را دیدار مردمی عنوان کرد و افزود: روزهای یکشنبه در شهرها و روستاهای شهرستان دماوند برنامه دیدار مردمی به صورت مداوم و با جدیدت دنبال می‏شود.
فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: در این دیدارها مردم شهرستان دماوند می‏توانند به راحتی به نماینده عالی دولت در شهر و منطقه خود دسترسی داشته باشند.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: در این ملاقات‏ها آنچه اهمیت دارد، بازگویی مشکلات از زبان مراجعان و یافتن راه حل برای حال آن است که شاید در میان آنها درخواست‏هایی هم باشد که به لحاظ قانونی مشکل داشته که در این موارد راهنمایی مراجعه‏کننده باعث خواهد شد تا این درخواست از مسیر قانونی پیگیری شود.
وی با اشاره به مشکلات مراجعه‏کنندگان، اذعان داشت: مشکلاتی که گاهی اوقات به ادارات مربوط می‏شود، مشکلات شخصی و درخواست کمک است که این مهم نیز در دستور کار قرار می‏گیرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول