اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

هدفمندی یارانه‌ها فرهنگ صرفه‌جویی را غنا داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها به توسعه فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه اعتبار و غنای واقعی داد.

هدفمندی یارانه‌ها فرهنگ صرفه‌جویی را غنا داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی و صنعت در گرمی اظهار داشت: بعد از اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بخش تولید و صنایع فرآوری بخش کشاورزی رونق مضاعفی گرفته است به طوری که ما یک تحول زیربنایی را در عرصه صنعت و تولید همراه با بهره‌وری و کارایی بیشتر شاهد بودیم.
اسماعیلی بیان داشت: دولت بسته‌های حمایتی کشاورزی و صنعتی را با شفافیت تولید در اختیار آنها قرار داده است تا جلوی هرگونه برداشت‌های منفی و بازتاب‌های غلط از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گرفته شود.
وی یکی از ثمرات خوب اجرای این قانون را تقویت فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه و توجه به استفاده از منابع ارزشمند ملی و ذخایر آتیه‌دار کشور اعلام کرد و گفت: ما نباید در نهایت خوش‌بینی و خودخواهی تمام ذخایر کشور را در مقطع کنونی مصرف کنیم چرا که نسل‌های آینده این سرزمین نیز به چنین ذخایر ارزشمند نیازمند هستند.
این نماینده مجلس یکی از اهداف مجلس و دولت را در عملیاتی کردن گام به گام این قانون کم کردن فشارهای اجتماعی و کاستن از التهابات کاذب توصیف کرد و گفت: ما امروز نیازمند یک حرکت واقعی در حوزه مصرف و جلوگیری از هدر رفت انرژی و دیگر مسایل جامعه داریم تا بتوانیم در یک حرکت واقعی جلوی ریخت و پاش‌های غیر ضروری را در تمام حوزه‌ها بگیریم.
وی ادامه داد: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها صرفه‌جویی‌های مورد انتظار در عرصه سوخت چه در مصارف صنعتی و چه در مصارف خانگی کاهش یافته که امیدواریم این روند با شدت بیشتر در سال‌های آینده تقویت شود.
اسماعیلی افزود: منابع ملی در سطح کشور و همچنین منابع مالی افراد در سطح اوج مدیریت ارزشمند است و همه وظیفه داریم در ممانعت از هدر رفت آن و بهینه ‌مصرف کردنش دقت و توجه کنیم.
وی در ادامه بیان داشت: مشوق‌های که در قالب بسته‌های حمایتی به صنعت و تولید داده شده است در حقیقت زمینه تحول در این حوزه را فراهم کرده و روز به روز بر تقویت این مبانی کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیلی از کشاورزان و صنعتگران منطقه خواست تا راهکارهای درست را در عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌ها ارائه کنند تا مبادا بخش صنعت و کشاورزی به عنوان زیربنای توسعه این شهرستان با چالش و نگرانی همراه شود.
نماینده مردم گرمی در ادامه توزیع سهام عدالت را نیز از افتخارات دولت خدمتگزار برشمرد و خاطرنشان کرد: توزیع سهام عدالت کاری مثبت است اما به دلیل تعلل در پرداخت سود برخی نارضایتی‌ها را شاهد هستیم که باید با اولویت اقشار نیازمند و کم درآمد سود سهام عدالت نیز به موقع و دور از هرگونه تنش توزیع شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول