اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان:

تمام محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

تمام محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است
احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه راه‌های استان باز است و مشکلی در راستای تردد در مسیرهای استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه همه راه‌های استان زنجان باز است، گفت: بارش‌ها موجب بسته شدن راه‌های روستایی نشده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش باران و برف در استان و احتمال بارش برف در گردنه‌های استان به رانندگانی که قصد عبور از این مناطق را دارند توصیه می‌شود وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ، وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
وی یادآورشد: تردد خودروها در گردنه‌ها، مناطق کوهستانی و برفگیر این استان در حال حاضر روان بوده و مشکلی در راستای تردد در گردنه‌های استان وجود ندارد.
خلیلی گفت: با توجه به بارش باران در جاده‌های استان از هفته گذشته اجرای روکش آسفالت در 60 کیلومتری حوزه پنج زنجان به قزوین متوقف شده است.
وی ادامه داد: در صورت مطلوب بودن وضعیت جوی این برنامه ادامه می‌یابد.
مسئول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با بیان اینکه وضعیت آسفالت این راه در حال حاضر مطلوب نیست به رانندگان توصیه کرد با رعایت احتیاط در این مسیر تردد کنند.
وی یادآورشد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد.
خلیلی بیان داشت: تلفن شماره 7272027 و تلفن گویای 141 اداره کل راه و ترابری استان، آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت راه‌های ارتباطی این استان است.
وی از تجهیز و آمادگی کامل ماشین‌آلات و عوامل راهداری اداره کل راه و ترابری استان زنجان برای مقابله با فصل سرما خبر داد و افزود: با توجه به آغاز فصل سرما کار سخت راهداری در محورهای استان زنجان به دلیل برفگیر بودن اکثر راه‌های استان آغاز می‌شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان ذخیره‌سازی نمک و ماسه، تامین سوخت ماشین‌آلات‌، تامین نیروی انسانی، آموزش رانندگان نمک پاش و ماشین‌آلات خاص راهداری را از جمله اقدامات اداره کل راه و ترابری استان برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: تجهیز راهدارخانه‌ها و سیستم‌های ارتباطی، گشت‌های راهداری و استفاده از لباس فرم برای همه اکیپ‌ها و نصب GPS بر روی تمام ماشین‌آلات را از تمهیدات سال جاری محسوب برشمرد.
خلیلی رعایت قوانین رانندگی‌، حرکت با سرعت مطمئنه وهمکاری با عوامل پلیس راه و راهداری را از رانندگان و مسافران جاده‌ها خواستار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول