اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:

20 مسئول و کتابدار زنجانی زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: 20 نفر از مسئولان و کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در سال جاری بیمه می‌شوند.

20 مسئول و کتابدار زنجانی زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند
مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سال جاری کتابداران این کانون‌ها بیمه می‌شوند.
وی با بیان اینکه این سیاست با پیگیری‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام می‌شود، افزود: این امر در راستای تشویق و حمایت از کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد که شغل دیگر‌ی نداشته و تنها منبع درآمد آنان از سوی کتابخانه‌هاست در نظر گرفته شده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: مدیران مسئول و کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری در استان‌های مختلف در این طرح بیمه می‌شوند و خدماتی که به سایر بیمه شدگان ارائه می‌شود به این گروه نیز تعلق می‌گیرد.
وی با بیان اینکه از استان زنجان نیز 20 نفر از مسئولان و کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیمه می‌شوند، تصریح کرد: اسامی این افراد به ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اعلام می‌شود.
مقدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد جدید ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: همزمان با ماه محرم به ویژه دهه نخست از اول تا 12 ماه محرم برنامه‌های ویژه مذهبی و عزاداری همچون سال‌های گذشته در استان زنجان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به مسئولیت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری به عنوان دبیرخانه شئونات فرهنگی و مذهبی در کشور یادآور شد: بالطبع همین مسئله کانون‌های فرهنگی و هنری استان‌ها نیز به عنوان عضو این دبیرخانه مسئولیت اجرای برنامه‌های مذهبی را برعهده دارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تصریح کرد: همه شئون مذهبی از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان‌های مختلف در نظر گرفته شده و برنامه‌ همه هئیت‌های مذهبی  و دستجات عزاداری در کشور به این کانون‌ها ارائه شده است.
وی گفت: ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید در اجرای مراسم مختلف تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.
مقدمی تصریح کرد: ایجاد وحدت رویه در سالم ‌‌سازی محیط و ایجاد آرامش برای شهروندان اجرای برنامه‌های خوب و پر جاذبه برای سوق دادن افکار جوانان و اقدامات فرهنگی مناسب، نهادینه کردن رعایت شئون فرهنگی را در اجرای مراسم‌های مذهبی از رویکردهایی محسوب می‌شود، که باید به آن توجه کرد.
وی دغدغه مسئولان برای حفظ شئون فرهنگی و مذهبی به شرط مبارزه با عوامل نفوذی و حملات فرهنگی امکان‌پذیر عنوان کرد و افزود: باید برای خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان بهتر از قبل برنامه‌ریزی و عمل شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول