اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کهگیلویه:

پاسخگویی مدیران مقدمه نیل به توسعه پایدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: پاسخگویی مدیران و مسئولان به مردم، مقدمه و فضاسازی برای رسیدن به توسعه پایدار است.

پاسخگویی مدیران مقدمه نیل به توسعه پایدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی امروز در نشست مشورتی با کارکنان فرمانداری این شهرستان، تقوا، کاردانی، شرح صدر، مردم دوستی، فروتنی، نرم خویی، نیک خلقی، خدمت به‌مردم را از شاخصه‌های یک کارمند کارآمد دانست و گفت: باید تلاش کنیم در خدمت به‌مردم در راستای این شاخص‌ها و ملاک‌ها حرکت کنیم. 
فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه گفت: آمادگی کارکنان برای پاسخگویی به ‌مطالبات و خواسته‌های مردم، شناخت‌ها و راه‌حل‌ها را برای رفع مشکلات می‌افزاید و مقدمه توسعه پایدار را در همه شاخص‌ها فراهم می‌سازد.
وی تسریع در کارگشایی امور مردم، گشاده‌رویی، حفظ حرمت مردم، انصاف، ترک منت، اطاعت و پیروی از مافوق، برادری و صمیمیت با همکاران و همفکری و مشورت با یکدیگر را از دیگر شاخصه‌هایی برشمرد که در خدمت به‌ مردم باید به آنها توجه جدی شود.
فرماندار شهرستان کهگیلویه، کم کاری و دوری از مردم را بزرگ‌ترین آفت برای یک دستگاه و کارکنان آن برشمرد و تصریح کرد: باید همیشه با مردم و میان مردم بود و با عشق و علاقه و روحیه ایثارگری به آنها خدمت کرد.
رضایی، توسعه دانش، مهارت‌آموزی و آموزش‌های عملی و کاربردی را پیش‌نیاز برای افزایش کارآیی منابع انسانی دانست و گفت: باید به این مسائل توجه جدی داشت و هرگز از آن‌ها غافل نشد.
وی ادامه داد: فرمانداری این شهرستان با جدیت تمام نظارت بر پروژه‌های عمرانی و در دست اجرای این شهرستان را انجام می‌دهد و به صورت مستمر پیگیر برای تسریع در روند پیشرفت فیزیکی و کیفیت آن‌ها خواهد بود.
وی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا ارتباط بیشتری برای تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه‌ها با دستگاه‌های اجرایی مربوطه استانی خود داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول