اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد:

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی تبلیغ در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی تبلیغ در جم خبر داد.

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی تبلیغ در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات صبح امروز در آیین راه‌اندازی کتابخانه تخخصصی تبلیغ در جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی با روش‌های مختلف ارزشمند است و همه باید در این عرصه کوشا باشند.
وی افزود: سازمان تبلیغات تلاش فراوانی برای تقویت فرهنگ دینی در این شهرستان کرده و استقبال مردم نیز از برنامه‌های مذهبی بسیار خوب بوده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی تبلیغ خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد فضایی مناسب برای مطالعه روحانیون بومی و اعزامی و افزایش توان تبلیغی ایشان، کتابخانه تخصصی تبلیغات اسلامی در محل اداره راه‌اندازی شد تا روحانیون برای مطالعه و دسترسی به کتاب‌های مورد نظر با مشکل روبرو نشوند.
سادات ادامه داد: این کتابخانه با بیش از چهار هزار عنوان کتاب در سالن اجتماعات اداره دایر شده که با تجهیز آن امکان استفاده بیشتر برای روحانیون فراهم می‌شود.
وی، وجود نرم‌افزارهای جامع تفسیری و روایی را در کنار کتاب‌ها از دیگر امکانات این کتابخانه عنوان کرد و حمایت مسئولان استان و شهرستان را در تجهیز این کتابخانه خواستار شد.
این مسئول همچنین از تولید 10 نشریه در هسته‌های فرهنگی جوان جم خبر داد و اذعان داشت: در تابستان امسال 10 دوره هسته فرهنگی جوان به شهرستان اختصاص یافت که به صورت منظم به صورت گفتمان‌های دینی این دوره‌ها برگزار شد و بیش از 300 نفر در این دوره‌ها حضور فعال داشتند.
سادات یادآور شد: با پایان یافتن دوره‌ها، اعضای هر هسته به جمع‌آوری مطالب مفید چاپ اقدام کرده و پس از دو ماه تلاش هر هسته توانست یک نشریه فرهنگی تولید کند که این نشریات به همراه سی‌دی آن برای شرکت در مسابقه و رقابت با نشریات سایر شهرستان‌ها، به اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ارسال شد.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی باید با ابتکار و خلاقیت نسبت به کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی اقدام کنیم و نباید فرصت را هدر دهیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول