اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حاشیه‌های سفر استاندار قم به بخش خلجستان؛

نصب آسانسور در مدرسه ابتدایی و راه‌اندازی بخش جراحی قلب

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم روز گذشته با سفر به بخش خلجستان به بررسی مشکلات این بخش پرداخت و البته سفر وی و مدیران استان به این بخش با حاشیه‌هایی همراه بود.

نصب آسانسور در مدرسه ابتدایی و راه‌اندازی بخش جراحی قلب
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور دوم سفر استاندار قم به بخش خلجستان روز شنبه با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان برگزار شد و مسئولان قم یک روز کاری را در این بخش سپری کرده و به بررسی مسائل و مشکلات پرداختند.
استاندار قم در بدو سفر ضمن حضور در یادمان شهدای روستای عیسی آباد، از بقعه امامزاده زکریا واقع در این روستا بازدید کرد.
مردم این روستا که از حضور استاندار و مسئولان خرسند شده و تلاش داشتند که از این فرصت نهایت بهره‌ را ببرند تا مشکلات روستای خود را حل کنند، پیگیری‌های بسیاری انجام داده و ضمن حضور در جلسه شورای برنامه ریزی نام روستای خود را در لیست اعزام هیئت‌های هفت‌گانه متشکل از مدیران بخش‌ها گنجاندند.
در هنگام حضور استاندار قم و مدیران استان در بخش، بسیاری از مردم نامه‌ها و درخواست‌های خود را با مدیران مطرح کرده و مسئولان نیز برای پیگیری مشکلات مردم قول مساعد دادند.
 
*هتل یا اورژانس
یکی از بخش‌های سفر استاندار قم به خلجستان افتتاح پایگاه اورژانس این بخش بود، این پایگاه اورژانس که پس از تاسیس با سرمایه‌گذاری یکی از خیرین تجهیز شده است، از بهترین امکانات برخوردار بود به گونه‌ای که یکی از مدیران از این پایگاه به عنوان هتل تعبیر کرد.
 
*مرکز بهداشتی درمانی
بازدید از مرکز بهداشتی درمانی خلجستان از دیگر بخش‌های سفر مدیران قم به این بخش بود. این مرکز که دارای امکانات کافی برای یک مرکز شهری بود، در سفر سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که با تخصیص اعتبارات مشکلات آن برطرف شده و به یک مرکز درمانی کامل تبدیل شده است.
 
*تقاضا برای راه‌اندازی جراحی قلب
در حاشیه بازدید استاندار قم از مرکز درمانی خلجستان برخی از مردم منطقه که در حال مطرح کردن مشکلات بودند و در این شرایط یکی از ساکنین خواستار راه‌اندازی مرکز جراحی قلب در این مرکز شد.
استاندار قم در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم نیز با اشاره به مطرح شدن این خواسته مردم، از نامه یکی از مدیران مدارس ابتدایی سخن گفت که در این نامه وی از استاندار قم خواسته بود که نسبت به تخصیص اعتبار برای مجهز کردن مدرسه‌اش به آسانسور اقدام شود و عنوان داشته بود که مدرسه وی هیچ مشکل دیگری غیر از آسانسور ندارد.
موسی‌پور پس از مطرح کردن این دو نمونه اظهار داشت: بالارفتن سطح توقعات مردم از مسئولان مایه خرسندی است چرا که این مسئله نشان می‌دهد نظام کارآمدی لازم را داشته و همواره توانسته خدمات لازم را به مردم ارائه کند.
 
*پیگیرترین فرد استان
در این جلسه از سوی مردم و شورای اسلامی روستای نایه تخصیص اعتبار به بهسازی راه دسترسی به این روستا خواسته شد که استاندار قم از مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن و فرماندار قم خواست تا نسبت به اولویت داشتن احداث این راه بررسی‌های لازم را انجام دهند.
استاندار قم با اشاره به پیگیری‌های گسترده صورت گرفته برای احداث این راه و مطرح شدن این موضوع از سوی نهادهای کشوری اضافه کرد: فردی احداث این راه را پیگیری می‌کند که بارها در این زمینه با خود بنده دیدار داشته و همه او را می‌شناسند.
وی اضافه کرد: پیگیری‌های این فرد بسیار گسترده است و شاید این فرد باید به عنوان مسئول امور پیگیری استان فعالیت می‌کرد، ولی این نکته باید مطرح شود که ما در اجرای پروژه‌های عمرانی اولویت بندی کرده و طبق اولویت امور را دنبال می‌کنیم.
 
*چای آخر
استاندار قم پس از تصویب مصوبات و یک روز پرکار در آخرین برنامه سفر خود به بخش خلجستان راهی یکی از منازلی شد که با اختصاص وام ازسوی بنیاد مسکن بازسازی و مقاوم سازی شده است.
موسی‌پور پس از بازدید از این منزل و گفت‌وگو با مالک آن قصد عزیمت به قم را داشت که وقتی صاحبخانه استاندار را به نوشیدن یک چای دعوت کرد، وی کمی استراحت و گفت‌وگو با همراهان و مسئولان بنیاد مسکن در این منزل نوساز روستایی را قبول کرد و در فضایی صمیمی به گفت‌وگو با صاحبخانه پرداخت.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول