اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینه مردم بناب اعلام کرد:

بناب با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان بناب؛ خواستار افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی خصوصاً "تخت‌های ویژه" شد.

بناب با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاءالله اعزازی شامگاه شنبه در نشست بررسی مشکلات بیمارستان‌های شهرستان بناب که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد؛ با تأکید بر نیاز این شهرستان به داشتن بخش مراقبت‌های ویژه "آی سی یو" اظهار داشت: این بخش در حال تأسیس است و برای آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
 
کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان بناب
وی ضمن انتقاد از کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان بناب؛ خواستار افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی خصوصاً "تخت‌های ویژه" شد و افزود: با توجه به اینکه دو بخش زنان و اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) به بیمارستان جدید شهدا انتقال یافته و هم اکنون خالی هستند؛ بنابراین بهترین فرصت برای تجهیز این دو بخش به تخت‌های ویژه است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص مساعدت کرده و اقدام کند.
 
نبود بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان"NICU" در بیمارستان جدید شهدای بناب 
اعزازی از راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان"NICU" در بیمارستان جدید شهدای بناب هم به عنوان یکی از نیازهای اساسی سلامت و درمان این شهرستان نام برد و گفت: با وجود اینکه بیمارستان جدید شهدای بناب به‌عنوان مرکز درمانی تخصصی زنان و کودکان راه‌اندازی شده و علاوه بر شهرستان بناب به شهرهای همجوار استان نیز خدمات می‌دهد؛ اما بخش "NICU" ندارد و احداث این بخش ضـروری است.
 
تاخیر 8 ماهه در پرداخت "کارانه" حقوق کارکنان و پزشکان شبکه بهداشت و درمان بناب
عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از تأخیر در پرداخت "کارانه" حقوق کارکنان و پزشکان شبکه بهداشت و درمان بناب انتقاد کرد و ادامه داد: هشت ماه است که کارانه پرداخت نشده و این کار قطعاً در کیفیت و انگیزه کاری آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت.
 
مشخص شدن وضعیت نیروهای جدیدالاستخدام بیمارستان بناب
اعزازی همچنین در معیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر همراهان از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و شهدای بناب بازدید به عمل آورد و سپس طی گفت‌وگویی با خبرنگاران گفت: امروز پس از جلسه مشترک با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بازدید از وضعیت بیمارستان‌ها؛ مقرر شد ضمن تکمیل نواقص تجهیزاتی بیمارستان شهدا، وضعیت نیروهای جدیدالاستخدام این بیمارستان نیز به زودی مشخص شود.
 
خرید دستگاه بیهوشی جدید به جای دستگاه فرسوده
وی همچنین از خرید دستگاه بیهوشی جدید به جای دستگاه فرسوده اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) و نیز حل مشکل کمبود پزشکان متخصص در شهرستان بناب خبر داد.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای راه‌اندازی بخش "آی سی یـو" در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب خبر داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول