اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

تجهیز بیمارستان بهشتی کاشان به دستگاه اکوکاردیوگرافی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تجهیز بیمارستان شهید بهشتی کاشان به دستگاه اکوکاردیوگرافی خبر داد.

تجهیز بیمارستان بهشتی کاشان به دستگاه اکوکاردیوگرافی
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدحسین اعرابی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اظهار داشت: با راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی علاوه بر بیماران بستری در بیمارستان، روزانه 30 تا 40 بیمار سرپایی می‌توانند از خدمات تشخیصی آن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کاربرد این دستگاه برای بررسی وضعیت سلامت قلب، عملکرد دریچه‌ها، عضلات دهلیزی و بطنی قلب است.
مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم گفت:  700 میلیون ریال برای خرید این دستگاه از سوی خانواده خیر مرحوم حاج احمد حبیبی کلهرودی هزینه شده است.
سید امیرمسعود فرزادفر افزود: شرکت فروشنده نیز در مقابل این خرید یک دستگاه اکو پورتابل (سیار) به دانشگاه اهدا کرده است.
به گفته وی، دستگاه اکوپورتابل در کنار دستگاه اکوکاردیوگرافی نصب شده و پزشک می‌تواند اکو پورتابل را به صورت سیار برای ویزیت بیماران بستری در بخش‌ها همراه داشته باشد.
خانم آقامیرزا همسر مرحوم حاج احمد حبیبی کلهرودی هم در مراسم راه‌اندازی این دستگاه استفاده از آن در راستای افزایش خدمات درمانی و تشخیصی به شهروندان کاشانی و شهرستان‌های همجوار را مایه افتخار و سربلندی کاشان و خیرین این شهرستان عنوان کرد.
وی تأکید کرد: خدمات خیران انگیزه قوی و مایه دلگرمی برای ارائه خدمات توسط دیگر خیران و اشاعه فرهنگ اهدای کمک‌های بانیان خیر در جامعه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، خانم آقامیرزا همسر مرحوم حاج احمد حبیبی کلهرودی پیش از این موفق به اهدای هزینه تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی کامو شده است.
مراسم راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در درمانگاه قلب بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اهدای لوح تقدیری توسط  دانشگاه علوم پزشکی کاشان به رسم یادبود به خانواده خیر سلامت مرحوم حاج احمد حبیبی کلهرودی پایان یافت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول