اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدوین برنامه استراتژیک محقق می‌شود؛

بیمارستان اخوان کاشان جزو پنج مرکز برتر روانپزشکی کشور

خبرگزاری فارس: معاون درمان بیمارستان اخوان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با تدوین برنامه استراتژیک این بیمارستان و بر اساس چشم‌انداز تدوین شده در این برنامه، بیمارستان اخوان جزو پنج مرکز برتر روانپزشکی کشور می‌شود.

بیمارستان اخوان کاشان جزو پنج مرکز برتر روانپزشکی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،‌ جواد الماسی صبح امروز در مراسم رونمایی از برنامه استراتژیک بیمارستان اخوان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: این برنامه در دو بخش روانپزشکی و بیماری‌های خاص با هدف دستیابی به اهداف نقشه جامع علمی سلامت دانشگاه و اجرای محورهای برنامه حاکمیت بالینی تدوین شده است.
وی تصریح کرد: این برنامه از مرداد سال جاری با مشارکت فعال مدیران بیمارستان تدوین شده که شامل مواردی از قبیل بیانیه رسالت، دورنما، ارزش‌ها، تحلیل محیط داخلی، تحلیل محیط خارجی، موضوعات استراتژیک، تحلیل استراتژیک موقعیت، اهداف، استراتژی‌ها و شاخص‌های پایش و ارزیابی است.
به گفته وی، بر اساس چشم‌انداز تدوین شده در این برنامه، بخش روانپزشکی این بیمارستان در سال 1404 با انتقال خدمات قابل ارائه به مراجعین در سطح جامعه و ارائه الگویی برتر در بازتوانی روانی و اجتماعی جامعه، جزو پنج مرکز برتر روان پزشکی کشور می‌شود.
معاون درمان و دبیر کمیته استراتژیک بیمارستان اخوان دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان داشت: برنامه‌های عملیاتی متناسب با استراتژی‌های برنامه مذکور نیز هر سال در حال تدوین است.
الماسی خاطرنشان کرد: بخش بیمار‌ی‌های خاص بیمارستان اخوان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در راستای دستیابی به هدف افزایش طول عمر و کیفیت زندگی و توانمندسازی بیماران خاص منطقه تحت پوشش این دانشگاه و دستیابی به برنامه استراتژیک تلاش می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم، تدوین این گونه برنامه‌ها را گام نخست برای ارائه خدمات عالی و باکیفیت به مراجعان بیمارستان اعم از بیماران و کارکنان دانست.
محمدحسین اعرابی همدلی در راستای تحقق شاخص‌های تدوین شده در این برنامه استراتژیک را مهم خواند و گفت: پایش و نظارت بر فعالیت‌های انجام شده در بیمارستان برای تشخیص میزان دستیابی به شاخص‌های پیش‌بینی شده می‌تواند در این زمینه بسیار مناسب و کارگشا باشد.
از برنامه استراتژیک بیمارستان اخوان دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه، معاون درمان، سرپرست بیمارستان و مدیران و پرسنل درمانی این مرکز رونمایی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول