اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی سمنان:

ایران از رشد علمی باز نمانده‌ است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان گفت: با توجه به حضور آحاد جامعه به ویژه بسیجیان در تمامی صحنه‏های انقلاب، از رشد علمی باز نمانده‌ایم.

ایران از رشد علمی باز نمانده‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‎‏رضا حافظی عصر امروز در نشست فرهنگی بصیرتی واحد مقاومت بسیج پیشگام فرزانگان سمنان که در محل سالن اجتماعات واحد و با حضور کلیه بسیجیان این واحد برگزار شد، اظهار داشت: ثمره خون شهیدان، عزت نسل امروز نظام اسلامی است.
حافظی به رسالت مهم و خطیر بسیجیان به ویژه دانش‌آموزان بسیجی اشاره کرد و افزود: پیروی از ولایت و بهره‌گیری مستمر از هدایت ایشان در مسائل گوناگون جامعه و مسائل بین‌المللی همواره نظام اسلامی را در مقابل هجمه‌های دشمنان مصون می‌سازد.
وی با تاکید به وظیفه حال حاضر دانش‌آموزان بسیجی که همان علم‌آموزی و پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی است، گفت: دشمنان گمان می‌کنند با ترور دانشمندان، نظام اسلامی ایران را دچار مشکل و رشد علمی ما را متوقف می‌سازند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان ادامه داد: با توجه به حضور آحاد جامعه به ویژه بسیجیان در تمامی صحنه‏های انقلاب، نه تنها ما از رشد علمی باز نمانده‌ایم؛ بلکه در زمینه‌‌های نانو، هسته‌ای،‌ پزشکی و ... شاهد پرورش نخبگان بیشتری هستیم.
وی شهید فهمیده، بهنام محمدی، سهام خیام و شهید مرحمت بالازاده را به عنوان بهترین الگو و معیار دانش‌آموزان بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: اگر یاد شهدایی مثل مرحمت بالازاده را گرامی می‌داریم، به جهت ایمان آنهاست و آنچه این شهدای گرانقدر به ما آموخته درس ایثار، فداکاری و غیرت و شهادت بود و همه ترس و وحشت دشمن و ملت کارشکنی‌های مخالفان نظام، جدا کردن نسل نوجوان و جوان از آرمان‌های شهداست.
حافظی بهترین رسالت دانش‌آموزان را تعلیم همراه با تزکیه ذکر و بر لزوم کسب آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان به ویژه در مسایل فرهنگی و سیاسی تاکید کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول