اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه اردکان:

جای خالی پژوهش در حوزه‌های علمیه احساس می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: با همه تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای حوزه‌ها، هنوز جای خالی پژوهش در حوزه‌های علمیه احساس می‌شود.

جای خالی پژوهش در حوزه‌های علمیه احساس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی صبح امروز در نشست هیئت امنای حوزه علمیه خواهران اردکان بر تجهیز و ارتقای سطح علمی این حوزه تاکید کرد و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به پرورش و تربیت طلاب متعهد در تمام سطوح نیازمندیم.
وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد سطح سه حوزه خواهران خاطرنشان کرد: به لطف خدا در حال حاضر حوزه علمیه خواهران اردکان از فضای آموزشی بسیار خوبی برخوردار است.
حسینی با بیان اینکه وظیفه داریم در زمینه اخلاق‌مداری و ارتقا سطح علمی خواهران طلاب درست عمل کنیم، ادامه داد: مبادا رفتار ما موجبات کدورت یا دلخوری طلاب را فراهم کند.
امام جمعه اردکان بر توجه هیئت امنای حوزه علمیه خواهران اردکان بر کار پایه‌ای و پژوهشی تاکید و خاطرنشان کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای حوزه‌های علمیه، هنوز جای خالی پژوهش که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است در حوزه‌های علمیه ما احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه بحث تکمیل خوابگاه مجهز این حوزه نیز با جدیت در حال پیگیری است، ابراز امیدواری کرد: با حمایت مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور که در سفر اخیر خود به اردکان قول مساعدت در این زمینه داد، تا یک ماه آینده شاهد افتتاح این خوابگاه باشیم.
مدیر حوزه علمیه خواهران اردکان نیز ضمن تقدیر از توجه ویژه نماینده ولی‌فقیه در اردکان به این حوزه گفت: چند دهه از تحصیل خواهران طلاب شهرستان درسطح دو حوزوی می‌گذرد.
مریم حاجی اسماعیلی اضافه کرد: ایجاد سطح سه در این حوزه نیز باعث ایجاد انگیزه بیشتر در طلاب شده است و امیدواریم از این پس شاهد پویایی و موفقیت روزافزون بانوان طلبه اردکانی باشیم.
وی با بیان اینکه در مجموع 93 نفر در این حوزه مشغول به تحصیل هستند، افزود: این حوزه 15 نفر ورودی در سال تحصیلی جدید داشته که همگی از شهرستان اردکان هستند.
حاجی اسماعیلی با بیان اینکه 18 نفر از اساتید علوم اسلامی در این حوزه تدریس می‌کنند، ادامه داد: در این حوزه طلاب در دو سطح دو و سه حوزوی مشغول به تحصیل هستند و 12 نفر از فارغ‌التحصیلان این حوزه سطح عالی یعنی همان سطح سه حوزوی را در همین مدرسه ادامه می‌دهند.
در این نشست فاطمه محمدرضایی به عنوان معاونت آموزش حوزه خواهران اردکان معرفی شد.
به گزارش فارس، سطح سه رشته فقه و اصول یک ماه است در حوزه علمیه الزهرا (س) اردکان افتتاح شده و 12 نفر از بانوان مشغول تحصیل در این سطح هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول