اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک حسینی:

خیانت به بیت‌المال دزدی از همه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهزنی و دزدی از یک کاروان نهایتا دزدی از چند نفر است ولی خیانت به بیت‌المال به منزله دزدی از تک تک مردم ایران است.

خیانت به بیت‌المال دزدی از همه ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی بعد از ظهر امروز در جمع برخی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حضور مجدد و باشکوه مردم این استان در یکی دیگر از صحنه‌های پر افتخار این انقلاب و در روز 13 آبان اظهار کرد: نحوه برخورد صحیح و درست کارکنان دولت و نظام با مردم از اهم موضوعاتی است که باید در نظام اسلامی رعایت شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا به فرمایشات بنیان‌گذار این انقلاب، مردم ولی نعمتان ما هستند و اسلام نیز دین رافت و مهربانی است که در این زمینه یک مدیر یا کارمند در حکومت اسلامی باید با مردم‌مداری و رافت اسلامی پاسخگوی ارباب رجوع باشد.
وی، الگو گرفتن از حکومت علی (ع) را برای اداره کشور بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: در حکومت علی ولات و قضات از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و حضرت در این خصوص حساسیت و نظارت خاصی داشت که آن‌ها با مردم به نرمی و عدالت برخورد کنند.
 وی حکومت اسلام را نمونه‌ای کامل از نحوه حکومت بر مردم دانست و ادامه داد: در حکومت اسلامی، فرد اول عالم هستی بعد از پیامبر اسلام با یک شهروند مسیحی بر میز محاکمه می‌نشیند و قاضی این حکومت نیز به شخص اول مملکت و یک شهروند عادی نگاهی یکسان و قضاوتی بی‌طرفانه دارد.
ملک‌حسینی عنوان کرد: در حالی ‌که علی حاکم مسلمین بود و از اقتدار خاصی برخوردار بود ولی ادعای بی‌اساس یک شهروند را در خصوص مالکیت یک زره با مهربانی و عدالت پاسخ می‌دهد و بدون استفاده از قدرت با استدلال و قانون، آن مسیحی را شیفته اخلاق خود و اسلام محمدی می‌کند.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع بیت‌المال اشاره کرد و اذعان داشت: راهزنی و دزدی از یک کاروان نهایتا دزدی از چند نفر است ولی خیانت به بیت‌المال یعنی دزدی از تک تک مردم ایران.
وی گفت: وقتی گزارشگران حضرت علی(ع) سوء ‌استفاده عبدالله پسر عمویش را به وی گزارش می‌دهند، حضرت می‌فرماید: والله اگر حسن و حسین من چنین کاری می‌کردند هرگز از من مهر و محبتی نمی‌دیدند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نگاه یک حاکم اسلامی، استفاده همه مردم بدون توجه به عرب و عجم بودن آن‌ها است که در این زمینه دولت‌مردان ما نیز باید در توزیع عادلانه بیت‌المال نهایت دقت را بکنند.
وی کارکنان نظام اسلامی را در استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم‌داری و برخورد مناسب با آنان دعوت کرد و ابراز داشت: این مردم بودند که با پشتیبانی و رهبری روحانیت توانستند با خون‌های ارزشمند خود این انقلاب را به پیروزی برسانند تا همه ما در آرامش و اسایش زندگی کنیم، پس این مردم شایسته خدمت و احترام هستند.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول