اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ همت شهرداری منطقه 20 صورت گرفت؛

آموزش میدانی گل و گیاه در بوستان‌های جنوب تهران

خبرگزاری فارس: آموزش میدانی گل و گیاه به همت شهرداری منطقه 20 در سطح بوستان‌های جنوب تهران برگزار شد.

آموزش میدانی گل و گیاه در بوستان‌های جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز به همت مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 آموزش میدانی گل و گیاه و مشاوره گیاه‌پزشکی در بوستان مدرس برگزار شد.
مسئول مرکز آموزش و گل و گیاه شهرداری منطقه 20 امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهداف این طرح گفت: با هدف ارتقای سطح دانش شهروندان و ایجاد فضای سبز خانگی دوره‌های آموزش میدانی در زمینه‌های پرورش و نگهداری از گیاهان آپارتمانی، فضای سبز درون شهری، آشنایی با درخت و درختچه‌های درون‌شهری و فضای سبز عمودی در بوستان مدرس به مدت پنج روز برپا شد.
مهناز اسفندیاری از استقبال شهروندان ابراز امیدواری کرد و افزود: همراه با آموزش‌های میدانی گلدان‌های آپارتمانی متنوع و سازگار با شرایط محیطی و انواع خاک‌های ژله‌ای نیز به شهروندان اهدا شد.
وی در ادامه ارتباط با کتابخانه‌ها، مدارس، مجتمع‌های مسکونی و اداری را از دیگر اقدامات این مرکز برشمرد و اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 500 نفر از شهروندان در کتابخانه شیخ کلینی آموزش گل‌های آپارتمانی و سبزی‌کاری دیده‌اند.
اسفندیاری در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی دوره‌های آموزشی، کارشناسان مرکز آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره‌های حضوری و تلفنی با شماره 33372733 به شهروندان هستند.
مسئول مراکز آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: مرکز آموزش شماره یک در بلوار شهید دستواره، نرسیده به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و مرکز شماره 2 نیز با امکاناتی همچون سه گلخانه و 150 گونه گیاهی در خیابان شهید رجائی، بلوار 13 آبان و خیابان شهید عنایتی واقع شده است.
منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
جایگاه این منطقه از نظر فضای شهری نیز بسیار شاخص است و به عنوان عنصر اصلی و انسجام بخش فضای شهری تهران به شمار می‌آید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول