اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

2 کشته و 29 مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شهرستان بوئین‌زهرا دو کشته و 29 مجروح بر جای گذاشت.

2 کشته و 29 مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس در قزوین
دانیال صمدی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در سانحه رانندگی که روز گذشته در شهرستان بوئین‌زهرا رخ داد یک دستگاه اتوبوس ولوو به رانندگی فردی 53 ساله با 30 مسافر در جاده آوج به آبگرم حوالی شهر «رزن» واژگون شد.
وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی دو نفر از مسافران اتوبوس در محل وقوع سانحه فوت کرده و 29 مسافر دیگر خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: 12 نفر از مصدومان در بیمارستان‌های استان بستری و مابقی مسافران به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.
وی تصریح کرد: در آخرین پیگیری مأموران پلیس، وضعیت مصدومان رضایت بخش گزارش شده و علت وقوع تصادف نیز عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده بوده است.
صمدی‌زاده با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در آزادراه قزوین رشت اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه کوگیر شهرستان قزوین از وقوع یک سانحه رانندگی در آزادراه قزوین رشت مطلع شده و بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی عنوان کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه سواری سمند با سه سرنشین با دو دستگاه سواری پراید و وانت نیسان برخورد کرده که راننده 40 ساله سمند در محل وقوع حادثه فوت کرد و دو سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: پلیس، راننده نیسان را به دلیل توقف غیرمجاز در لاین عبور آزادراه، مقصر اعلام کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول