اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون شهردار مشهد:

صرفه‌جویی در هزینه‌ها، منبع درآمدی محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مالی و اداری شهردار مشهد گفت: صرفه‌جویی در هزینه‌ها خود یک منبع درآمدی محسوب می‌شود.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها، منبع درآمدی محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدابراهیم رئیسیون ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صرفه‌جویی در هزینه‌ها خود یک منبع درآمدی محسوب می‌شود، اظهار داشت: در بحث صرفه‌جویی هزینه‌ها که بخشی از آن به عهده شهرداری و بخش دیگری از آن به عهده مردم است نیز باید توجه شود.
وی افزود: اگر مردم به این باور برسند که شهر متعلق به خودشان است و حفظ و  نگهداری آن مستلزم هزینه‌هایی است، به طور حتم در تأمین این هزینه‌ها همکاری می‌کنند.
معاون مالی و اداری شهردار مشهد ادامه داد: در دو دوره اخیر شورای شهر، شهرداری مشهد علاوه بر  احداث پارک‌های بزرگ همانند پارک ملت و کوهسنگی اقدام به ایجاد پارک‌های محلی نموده تا پارک‌هایی را متناسب با جمعیت هر منطقه بسازد که این اقدام دسترسی مردم به فضاهای گردشگری در  پارک‌ها را آسان‌تر کرده و حجم ترافیک شهری را نیز کاهش داده است.
وی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های شهرداری مشهد احداث پارک‌های محلی است که در چند سال اخیر بیش از 150 پارک محلی در مشهد احداث شده است.
رئیسیون با بیان اینکه مردم کمتر از هزینه این پروژه‌ها آگاهی دارند، افزود: به دلیل اطلاع‌رسانی نامناسب در این زمینه، مردم نسبت به این مسائل آگاهی ندارند، البته در چند سال اخیر به دلیل اقدامات صورت گرفته تا حدی نگرش مردم تغییر کرده است.
معاون مالی و اداری شهردار مشهد با اشاره به قبوض عوارض نوسازی تصریح کرد: با وجود اینکه آگاهی مردم نسبت به هزینه‌ها تا حدی افزایش یافته و مردم اقدام به پرداخت قبوض می کنند اما هنوز هم این نسبت‌ها از لحاظ ریالی و کمی در سطح بسیار پایینی است.
وی گفت: باید فرهنگ‌سازی شود و این باور در مردم تقویت شود که شهر متعلق به خود آنان است تا همانند منازل خود در نگهداری از آن تلاش کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول