اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خبر داد:

صدور ۲۸ هزار دفترچه بیمه روستایی در دیر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: حدود 28 هزار نفر از ساکنان روستای دیر دفترچه بیمه دارند و 100 درصد جمعیت شهرستان دیر زیر پوشش پزشک خانواده هستند.

صدور ۲۸ هزار دفترچه بیمه روستایی در دیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی صبح امروز در آیین تجلیل از فرزندان کارکنان شبکه بهداشت دیر اظهار داشت: این شهرستان حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد که تمام آنان زیر پوشش خدمات پزشک خانواده هستند.
وی افزود: به طور کلی همه مراکز بهداشتی، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های بهداشتی شبکه، مجری طرح پزشک خانواده هستند و ما پزشکی نداریم که در این طرح دخیل نباشد، اگر چه در حال حاضر مشکل پزشک داریم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه این شهرستان هشت پزشک و چهار ماما دارد، گفت: به مناسبت سیزدهم آبان و روز دانش‌آموز از 36 دانش‌آموز ممتاز کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیم لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر شد.
فخرایی افزود: یکی از اهداف مهم و راهبردی کمیته رفاهی شبکه بهداشت و درمان فراهم آوردن زمینه تکریم کارکنان زحمتکش این مجموعه است که تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز یکی از این برنامه‌هاست.
وی افزود: بی‌شک تکریم کارکنان نقش موثری در افزایش انگیزه و بالا رفتن راندمان کاری دارد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر برنامه‌های مختلفی را در کمیته‌های مربوطه به‌ویژه کمیته رفاهی دنبال می‌کند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر ادامه داد: ترغیب فرزندان به تلاش و جدیت در امر تعلیم و تربیت برای ایرانی آبادتر وظیفه تک تک افراد است و ما در مجموعه شبکه بهداشت و درمان به سهم خود تلاش می‌کنیم تا بستری مناسب برای ارتقای سطح علمی فرزندان کارکنان فراهم آوریم.  
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته رفاهی گفت: با توجه و همکاری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، زمینه لازم برای اعزام 45 نفر از کارکنان به همراه خانواده‌هایشان به مشهد مقدس فراهم شده است.
وی افزود: برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی، ارسال پیامک به مناسبت روز تولد، ازدواج، تقدیر از جانبازان و همسرانشان، پرداخت کمک هزینه ازدواج، اعطای تسهیلات مالی در قالب وام‌های جعاله مسکن، خرید خودرو، خرید کالا و قرض الحسنه گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده در راستای تکریم کارکنان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول