اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

تسخیر لانه جاسوسی تداوم انقلاب را تضمین کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: تسخیر لانه جاسوسی تداوم انقلاب را تضمین کرد.

تسخیر لانه جاسوسی تداوم انقلاب را تضمین کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید حسین امیری امروز در خطبه نماز جمعه و در جمع نمازگزاران نور در مصلی الغدیر این شهر به حوادث 13 آبان در مقاطع مختلف اشاره کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی که از آن به‌عنوان  انقلاب دوم یاد می‌شود انقلاب را بیمه کرد.
وی عنوان کرد: تسخیر این جاسوس خانه توسط دانشجویان خط امام  که مرکز توطئه علیه نظام نوپای اسلامی ایران بود و مورد تائید امام (ره) قرار گرفت، تداوم انقلاب را تضمین کرد.
امیری به تحرکات اخیر استکبار و غرب علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا سه تهمت به کشور ما می‌زند و از آن اهدافی دارد ابتدا تاکید این کشور بر تولید سلاح کشتار جمعی در قالب پرونده هسته‌ای است که ادعا دارد ایران به سوی تولید سلاح هسته‌ای حرکت می‌کند و این در حالی است که بازرسان بین المللی بارها این ادعا را رد کردند.
خطیب جمعه نور ادامه داد: دومین اتهام که بی‌اساس‌تر از اولی است این است که ادعا می‌کند ایران تروریست به کشورها می‌فرستد تا ترور انجام دهند و این ادعا هم آن‌قدر مضحک است که خنده همه را سبب شده است.
امام جمعه نور تهمت سوم را ادعای نقض حقوق بشر در ایران توسط غربی ها ذکر کرد و ابراز داشت: آنچه در رسانه‌های غرب هم مشاهده می‌شود نقض آشکار حقوق بشر است و اینها اجرای قانون اسلام در ایران را نقض حقوق بشر معرفی می‌کنند.
وی تصریح کرد: اهدافی که دشمنان اسلام و ایران دنبال می‌کنند فرافکنی به منظور دور شدن از بحران‌های داخلی در آمریکا و عموما غرب است و نیز بحران وال استریت که بحران بسیار سنگین در این کشورها است و دارند زیر فشار آن دست و پا می‌زنند.
امیری یکی دیگر از اهداف غرب و حامیانش را نجات آل سعود از بحران بوجود آمده ذکر کرد و ادامه داد: آنها مترصد پرونده‌سازی در شورای امنیت و سنگین‌تر کردن تحریم‌ها علیه ایران و انزوای ایران هستند.
این مسئول به شهادت امام باقر(ع) هم اشاره کرد و فضایل آن حضرت را برشمرد و همگان را توصیه کرد: در راه امامان معصوم حرکت و از خود مراقبت داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول