اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج عباس آباد مازندران:

لانه جاسوسی آمریکا مرکز توطئه در قلب کشور بود

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عباس‌آباد گفت: لانه جاسوسی آمریکا یک مرکز توطئه علیه انقلاب و اصالت‌های انقلاب در قلب کشور بود.

لانه جاسوسی آمریکا مرکز توطئه در قلب کشور بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام حیدر افشار پیش از خطبه‌های نماز جمعه تنکابن بیان داشت: ما در طول سال دو گرامیداشت بسیج داریم یکی هفته گرامیداشت بسیج به جهت شکل‌گیری آن و یکی دیگر همین امروز 13 آبان است که طی آن دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام در یک بسیج فراگیر با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  نقشه‌های آن را بر آب کردند.
وی ابراز داشت: امروز این موج بیداری که در کشورها منطقه به راه افتاده و در سراسر دنیا در حال گسترش است از همین انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و فداکاری و از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و بسیجیان جان بر کف و استکبار ستیز الگوبرداری شده است.
افشار عنوان کرد: امروز شاهد تحقق فرمایش معمار کبیر انقلاب که فرمودند: «انقلاب اسلامی به کشورهای جهان صادر خواهد شد»، هستیم.
این مسئول ادامه داد: هرچند استکبار جهانی به‌دنبال تاریکی جهان است اما نمی‌تواند نور خدا که همان انقلاب اسلامی ایران است را خاموش کند و نظام سیاسی الهی که سرانجامش ظهور امام زمان (عج) است را از بین ببرد.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عباس‌آباد تصریح کرد: در 30 سال گذشته هیچ دولت و ملتی به جز ملت ایران نتوانسته پوزه آمریکا را به خاک بمالد، ملت ایران ابهت و هیمنه آمریکا را شکسته و به این دلیل دشمنی واشنگتن با ما ادامه داشته و توطئه‌ها علیه ملت ایران همچنان وجود خواهد داشت.
وی در پایان اذعان داشت: دشمنان اسلام بدانند مردم سالاری دینی نظام سیاسی آینده جهان است و گسترش موج بیداری اسلامی نشان‌دهنده این است که انها نمی‌توانند این معادله را برهم زنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول