اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

وال‌استریت استیلای داخلی آمریکا را فریاد می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با گسترش دامنه اعتراضات مردمی به‌ویژه در آمریکا نظام سرمایه‌داری رو به احتزار است.

وال‌استریت استیلای داخلی آمریکا را فریاد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی بعداز ظهر امروز در نشست شورای مرکزی روابط عمومی‌های این استان، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباط و تعامل بین مردم و ادارات رسالت سنگینی را برعهده دارند که برهمین اساس لازم است تا با التزام به اصول و ارزش‌های اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام و بسط عدالت محوری گام بردارند.
وی شرایط حال کشور را شرایطی بسیار ویژه توصیف کرد و گفت: کشور ایران از یک سوی با تعهد به اصول جهان‌بینی اسلامی تحت فشارهای بسیاری از سوی کشورهای غربی و امپریالیسم قرار گرفته است که به‌منظور نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.
عنابستانی خاطرنشان کرد: این در حالیست که اعمال محاصره همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی نظام سلطه و نظام صهیونیسم موجب شده است تا ملت ایران با اتکا به توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان این مرز و بوم در مسیر رشد و توسعه حرکت شتابان‌تری داشته باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صدور انقلاب ایران به جهان اسلام و الگوپذیری کشورهای منطقه از مبارزات ملت ایران در راستای مقابله با دنیای استکبار نیز موجب شده است تا رسالت ایران در این مسیر سنگین‌تر شده و تلاش گسترده‌تری را در پیش بگیرد.
وی با اشاره به قیام‌های منطقه و بسط آن به قلب اروپا و آمریکا، گفت: اعتراضات مردم آمریکا به نظام سرمایه‌داری گواهی روشن بر صدق رویکرد ایران در عرصه بین‌الملل است.
عنابستانی قیام وال‌استریت را پایان نظام سرمایه‌داری دانست و گفت: حکام کشورهای غربی باید بدانند که شرایط جهان تغییر کرده است و مردم دنیا خواستار حکومتی آزاداندیش و مبتنی بر مردم‌سالاری هستند که نظام سرمایه‌دار کاملا با این اصول در تضاد است.
وی ادامه داد: اداره جهان براساس نظام سرمایه‌داری بدون التزام به عدالت و مساوات دیگر غیر قابل پذیرش است، به طوری که امروز نظام سرمایه‌داری مضحکه جهان شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توطئه جدید آمریکا مبنی بر دخالت ایران در ترور سفیر عربستان، گفت: آمریکا در حال حاضر در شرایط بسیار بحران زده‌ای بسر می‎برد، وقوع قیام وال استریت و تعمیم آن در سطح این کشور موجب شده است که سردمداران کشور به ظاهر دموکراتیک آمریکا به‌منظور حفظ اقتدار پوشالین خود در عرصه بین‌الملل از هر راهکاری استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا در صدد است تا از این حربه به‌منظور اعمال فشار بر ایران استفاده کرده و برنامه‌های صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای کشور را بار دیگر زیر سوال ببرد.
عنابستانی تصریح کرد: برهمین اساس در چنین شرایط ویژه‌ای کشور نیاز به ثبات و آرامش دارد.
وی بسط و تعمیم تفکر مردم سالاری دینی را بهترین تفکر مدیریتی در سطح جهان اعلام کرد و گفت: ملت ایران در 33 سال پیش با مدیریت کاریزماتیک‌ترین رهبر جهان امام خمینی(ره) به‌منظور تثبیت این تفکر بر مدیریت کشور به پا خواستند که امروز شاهد هستیم که نهال نوپای انقلاب به خوبی به بار نشسته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اینکه ما ادعا می‌کنیم که بهترین، مناسبت‌ترین و کارآمدترین تفکر مدیریتی جهان را که همان مدیریت مبتنی بر معنویت، بسط پیام‌های الهی با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم است را در اختیار داریم.
شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع دور چهارم سفر ریاست محترم جمهور به این استان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان روابط عمومی‌های ادارات این استان برگزار شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول