اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملکان در اجتماع راهپیمایان 13 آبان:

تضعیف‌کنندگان نظام نوکر آمریکا هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ هرکس در هر لباسی بخواهد موفقیت‌های نظام را تضعیف کند، نوکری آمریکا را به‌جا آورده است.

تضعیف‌کنندگان نظام نوکر آمریکا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی ظهر امروز در تجمع راهپیمایان 13 آبان شهرستان ملکان اظهار کرد: در سال 58 بعد از پیروزی مردم بر رژیم طاغوت، لانه جاسوسی آمریکا که به لانه فساد، توطئه و تحریک گروه‌های محارب و وابسته شرق و غرب علیه نظام تازه متولد شده تبدیل شده بود، به محلی برای سرنگونی نظام تبدیل شد که گروهی از دانشجویان آگاه، بابصیرت، دشمن‌شناس و مطیع رهبر این مرکز را تسخیر و جاسوسان مستقر در آن را دستگیر کردند.
 وی افزود: در جریان این امر اسنادی دال بر سرنگونی نظام اسلامی از این محل کشف شد که ثابت می‌کرد در سال 43 بعد از بیداری ملت توسط امام و 15 خرداد، توطئه امریکا در ارتباط با قانون کاپیتولاسیون محرز بوده اما به علت عجز شاه در برابر افشاگری امام، شاه تصمیم به تبعید امام گرفت.
 خدادادی گفت: جا دارد بگویم کارهای انقلابی و بزرگ در 13 آبان صورت گرفته چرا که در این روز توجه خداوند شامل حال مردم ایران شد و ملت ایران در این روز ریشه وابستگی به ابرقدرت‌ها را کند.
 وی تصریح کرد: ملت ایران امروز با بصیرت و ولایت‌مداری خود آمریکا را مجبور به تسلیم کرده و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اقتصادی رشد کرده‌اند.
 نماینده ملکان گفت: 13 آبان مسیر ملت ایران را مشخص کرد و امروز به مرحله‌ای رسیده که ملل مختلف جهان از ایستادگی این ملت الهام می‌گیرند.
 خدادادی اظهار کرد: پیام آن روزهای امام به گورباچف باعث شد که عده‌ای در داخل کشور بترسند و هراس داشته باشند که مبادا شوروی عصبانی شده و با مردم ایران برخورد کند، شک داشتند و اعلام می‌کردند مگر شوروی با آن اقتدار فرو می‌ریزد.
 وی گفت: حتی برخی سیاستمداران در آمریکا نیز باور نکردند ولی امام با دوراندیشی و تیزبینی اعلام داشتند از همین حالا صدای شکستن مارکسیسم را می‌شنوم و به شما گوشزد می‌کنم به طرف اسلام برگردید، زیاد طول نکشید که دنیا شاهد فروپاشی شوروی شد که این امر به برکت الهامات و بصیرت امام بود.
 خدادادی افزود: جند سال قبل نیز رهبر عظیم‌الشان انقلاب از حرکت‌های بلوک غرب خبر دادند، در آن مقطع نیز هیچ‌کس باور نکرد اما زیاد نکشید حرکت‌های مردم بیزار از غرب و رژیم سرمایه‌داری که بنا به اقرار خود 99 درصد فقیر دارد، جریان وال استریت را پدید ‌آورد.
وی گفت: رهبری انقلاب چقدر با دوراندیشی و آگاهانه سخن گفتند چرا که با گذشت 20 روز این جنبش همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.
 خدادادی افزود: اگر برخی تشخیص ندهند که حرکت‌های مردمی در خاورمیانه، اروپا و حتی آمریکا نشات گرفته از انقلاب اسلامی است، یقیناً انسان‌های ناآگاه هستند چرا که رهبر انقلاب بارها گفته بودند قیام‌های عربی در آینده نزدیک به بحرین و عربستان نیز گسترش خواهد یافت.
 وی گفت: اخیراً رهبران مذهبی تونس اعلام کردند راه ائمه اطهار و امام حسین(ع) در این کشور پیاده خواهد شد که این همانا شعار انقلاب اسلامی ایران بود، این همانا استمرار الهام گرفته از انقلاب اسلامی بود.
 نماینده ملکان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم ملکان سرآمد استان بودند و همه شاهدیم بارها سپاه ملکان به خاطر اعزام بیشترین رزمنده به جبهه‌ها به نسبت جمعیت شهرستان مورد تشویق قرار گرفت که نشانگر بیداری و همیشه در صحنه بودن مردم ملکان بود.
 وی گفت: برای این مردم آگاه خدمتگزاری یک افتخار است، حرکت کوبنده انقلاب امروز در داخل و خارج برای برخی غیرقابل تحمل است و سعی می‌کنند موفقیت‌های نظام با وجود این همه توطئه خارجی علیه آن را زیر سئوال ببرند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول