اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر آمریکا در خیابان‌های لرستان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار در خیابان‌های لرستان طنین‌انداز شد.

فریاد مرگ بر آمریکا در خیابان‌های لرستان طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هم‌زمان با روز 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی، ندای مرگ بر آمریکا در جای جای لرستان طنین‌انداز شد و یک بار دیگر مردم همیشه در صحنه لرستان حماسه‌ای تاریخی آفریدند.
تمام اقشار مختلف مردم همراه با دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیست، الله‌اکبر، لااله‌الاالله و 13 آبان ماه یوم الله است یوم الله، روز دانش‌آموز را گرامی داشتند.
در این مراسم شرکت کنندگان یک صدا و با مشت‌های گره شده شعارهایی چون بنیانگذار نهضت روح‌الله روح‌الله، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، این سخن جاوید خداست ام‌الفساد قرن ما آمریکاست، مرگ بر استکبار، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست را سردادند.
دانش‌آموزان خرم‌آبادی امروز هم‌زمان با سراسر کشور به طور هماهنگ ندای مرگ بر آمریکا سر دادند و خشم و انزجار خود را از آمریکا جنایتکار به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی مردم خرم‌آباد مسیر مصلای الغدیر خرم‌آباد، خیابان انقلاب تا بیمارستان شهدای عشایر را پیمودند.
همچنین در این آیین پرچم آمریکا و رژیم صهیونیست و آدمک‌هایی از جنایتکاران را به آتش کشیدند تا از این طریق خشم خود را از جنایت‌های این رژیم نشان دادند.

* فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ در بروجرد طنین‌انداز شد

دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم بروجرد با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ 13آبان با شعار مرگ بر آمریکا  و مرگ بر رژیم صهیونیست، بار دیگر خواستار نابودی و محو مستکبرین از روی زمین شدند.
در شهر بروجرد این راهپیمایی از میدان شهدا آغاز شد و مردم با سر دادن شعارهای ضد استکباری مسیر خیابان شهدا تا میدان قیام و از آنجا تا مسجد امام این شهر محل برگزاری نماز جمعه را طی کردند.
حضور نوجوانان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، جانبازان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در این راهپیمایی جلوه‌های نابی از حضور مردم در لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی خلق کرد.
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز دانش‌آموز همچنین با سردادن شعارهای مختلفی از انقلاب‌های مردمی کشورهای منطقه و بیداری اسلامی در منطقه اعلام حمایت کرده و خواهان مبارزه سایر مردم کشورها با دیکتاتورها و نظام سلطه شدند.
شرکت کنندگان پس از پیمودن مسیر راهپیمایی قطعنامه سراسری هشت بندی این روز عظیم و سرنوشت ساز را با سردادن شعار الله اکبر  خامنه‌ای رهبر تائید کردند.
مردم شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، سلسله، الیگودرز، دورود، ازنا، چگنی و شهرهای کوچک لرستان نیز در مراسمی راهپیمایی روز 13 آبان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول