اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال؛

سومین باخت متوالی جهش ترابری قم رقم خورد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دومین دیدار خارج از خانه خود در مسابقات لیگ بر‌تر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران تن به شکستی دیگر داد.

سومین باخت متوالی جهش ترابری قم رقم خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باز هم با ناکامی و توقف تیم بسکتبال جهش ترابری قم همراه شد تا این تیم همچنان در حسرت پیروزی در لیگ بر‌تر بسکتبال باقی بماند.
دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته بر‌تر بسکتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب، هفته سوم خود را پشت سر گذاشت و طی آن در یکی از دیدارهای حساس این هفته، تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری حساس در خارج از خانه برابر تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران مغلوب شد تا سومین شکست این فصل برای این تیم رقم بخورد.
جهش ترابری قم که در نخستین بازی خانگی خود از دور رفت لیگ دسته بر‌تر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم بسکتبال پویا تهران برگزار کرده بود و در مصاف با مهمان خود نتیجه‌ای بهتر از باخت ۶۴ بر ۵۷ کسب نکرده بود و در دیدار دوم خود نیز که در خانه حریف برگزار شد، مقابل شهرداری گرگان صف آرایی کرد و با حساب 66 بر 57 تن به شکست داد این بار با تمام توان تلاش کرد تا هم باخت هفته‌های اول و دوم را جبران کند و هم اینکه به نخستین برد خود در این فصل دست یابد اما نتوانست به این مهم برسد و سومین باخت این فصل لیگ بر‌تر بسکتبال برای این تیم رقم خورد.
نماینده بسکتبال قم در لیگ دسته بر‌تر بسکتبال که با اضافه شدن یکی دو بازیکن جدید از جمله امیر صباغیان و محمد احمدی با تمرین و تلاش زیاد خود را برای بازی هفته سوم مقابل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران آماده کرده بود در این دیدار خارج از خانه نتیجه نگرفت و با وجود تلاش زیادی که برای کسب نتیجه انجام داد ولی با حساب 71 بر 64 مغلوب شد.
شاگردان سید عباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم دراین مسابقه خارج از خانه بسیار بهتر از دو بازی قبل که در هفته نخست در خانه مقابل تیم بسکتبال پویا تهران و در هفته دوم در خارج از خانه برابر تیم شهرداری گرگان برگزار کرده بودند، در این مسابقه بهتر بازی کردند و پا به پای حریف پیش رفتند اما نتوانستند نتیجه بگیرند و در جدول سه امتیازی باقی ماندند.
باخت جهش ترابری قم در هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ بر‌تر بسکتبال در مقابل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران در حالی رقم خورد که نماینده قم با سه امتیاز همچنان در مکان دهم جدول رده بندی لیگ بر‌تر بسکتبال باقی ماند.
در هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری خانگی روز پنجشنبه نوزدهم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای یکی از مدعیان قهرمانی یعنی ذوب آهن اصفهان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول