اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد:

تحقق 65 درصد از تعهدات ایجاد اشتغال در شوش

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از تحقق 65 درصدی ایجاد اشتغال در شوش خبر داد.

تحقق 65 درصد از تعهدات ایجاد اشتغال در شوش
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سید جعفر حجازی در بازدید از شهرستان شوش اظهار داشت: شهرستان شوش از شهرهای پیشتاز در بحث ایجاد اشتغال است و بیش از 65 درصد از اشتغال تعهد شده برای این شهرستان محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه روند ایجاد اشتغال در این شهرستان رضایت بخش است، بیان کرد: روند ایجاد اشتغال در شهرستان شوش رضایت بخش است در حالی که تنها 7 ماه از سال 90 گذشته است و اعتبارات در بخش دوم سال اختصاص داده می‌شود.
وی با ابراز رضایت از بخش مسکن مهر در این شهرستان گفت: مسکن مهر در شوش روندی بسیار سریع دارد و به این دلیل از این بخش رضایت دارم.
حجازی با اشاره به اینکه روند ساخت مسکن در این شهرستان سرعت زیادی دارد، تاکید کرد: در شرایط کنونی روند احداث مسکن در این شهرستان سرعت بسیار خوبی دارد و از این بخش به دلیل ساخت مسکن با کیفیت و سریع رضایت مندم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
رئیس شورای اداری استان خوزستان شمار واحدهای مسکن مهر در حال ساخت در شهرستان شوش را 3 هزار و 700 واحد اعلام کرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در خوزستان بیان کرد: استان خوزستان شرایط مناسبی برای استفاده از تسهیلات مسکن مهر دارد و به این دلیل باید کوشید تا از این تسهیلات کمال استفاده را برد.
حجازی با اشاره به شرایط موجود گفت: هر شهرستانی که تا پایان آذر ماه مسکن مهر را به جای مناسبی برساند و بتوان به صورت متمرکز سایت‌های مسکن مهر را افتتاح کرد هزینه آسفالت آن سایت را استانداری خوزستان پرداخت می‌کند و این فرصت مناسبی برای فعالیت بیشتر در این بخش است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول