اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی صنعت ساری:

داور پیروزی را از تیم صنعت ساری گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی صنعت ساری گفت: داور پیروزی را از تیم ما گرفت و یک امتیاز به حساب ابومسلم واریز کرد.

داور پیروزی را از تیم صنعت ساری گرفت
رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: داور این مسابقه در حد و اندازه این بازی نبود و با اشتباهات فاحش خود سه امتیاز کامل این دیدار را از تیم ما گرفت.
وی افزود: نمی‌دانم پیش چه کسی شکایت کنیم، در خانه میزبان حریف هستیم و داور مسابقه به نفع تیم مهمان سود می‌زند و خطای روی دروازه ما گل اعلام می‌کند و پنالتی مسلم بازیکنان ما را نمی‌گیرد.
تقوی با تقدیر از عملکرد بازیکنانش تصریح کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با کمترین امکانات و مشکلات مالی با تعصب و انگیزه بسیار بالا در برابر تیم سرشناس ابومسلم بازی قابل قبولی را ارائه دادند.
سرمربی صنعت ساری در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئنا همه کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند با چشمان خود دیدند که داور با قضاوت بسیار ضعیف خود پیروزی مسلم را از ما گرفت و نگذاشت که برنده از بازی خارج شویم.
تقوی درباره حریفش گفت: ابومسلم تیمی بزرگ و باسابقه فوتبال کشور است که از کادر فنی و همچنین بازیکنان بزرگ و مطرح کشور که تجربه حضور در لیگ برتر را داشتند بهره می‌برد که به نظرم امروز در برابر بازیکنان ما چیزی برای گفتن نداشت.
سرمربی صنعت ساری افزود: نیمه اول بازی خیلی خوبی در برابر حریف به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم در همان نیمه نخست نتیجه بازی را عوض کنیم که با بی‌دقتی بازیکنان و همچنین قضاوت ضعیف داور نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.
تقوی گفت: امروز در فوتبال هر بازیکنی نیاز به تمرکز کافی در مسابقات دارد که بازیکنانم هنوز تمرکز و انگیزه لازم با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی در زمین مسابقه را ندارند.
وی در پایان با تشکر از تماشاگران ساروی اذعان داشت: در صورت حمایت مالی و معنوی تیم صنعت ساری از سوی مسئولان استان و شهرستان این تیم با همین حداقل سرمایه موجود از مدعیان لیگ خواهد بود.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان پنجشنبه شب در برابر مهمان خود ابومسلم خراسان در ورزشگاه پانزده هزار نفری شهدای ساری با تساوی یک بر یک متوقف شد.
صنعت ساری با این تساوی چهار امتیازی شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول