اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فدراسیون فوتبال کشور:

استان مرکزی از قطب‌های اصلی فوتبال است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: استان مرکزی در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های اصلی و مهم فوتبال کشور تبدیل می‌شود.

استان مرکزی از قطب‌های اصلی فوتبال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی کفاشیان ظهر امروز در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی از استان‌هایی است که از نظر امکانات و اماکن ورزشی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و بهترین شاخصه‌ها در رشد اماکن ورزشی را در اختیار دارد.
وی تصریح کرد: امروز بخشی از موفقیت‌های فدراسیون فوتبال حاصل موفقیت‌های هیئت فوتبال استان مرکزی است و بدون شک این استان به یکی از قطب‌های اصلی و مهم فوتبال کشور تبدیل می‌شود.
رئیس فدارسیون فوتبال کشور با بیان اینکه هیئت فوتبال استان باید نگاه خود را در بحث آموزش مربی و ارتقای داوران توسعه بخشد، خاطر‌نشان کرد: شهرهای اراک و ساوه با توجه به امکانات و فضاهای مناسب ورزشی که در اختیار دارند، از شرایط خوبی برای میزبانی مسابقات خارجی برخوردار هستند.
کفاشیان تاکید کرد: ورزشکاران استان همچنین از ظرفیت‌های بالایی در بخش فوتبال و فوتسال بهره‌مند هستند که این مایه امیدواری است.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر تمام شرایط برای رشد و پیشرفت فوتبال فراهم شده و هیچ مشکلی در بخش فوتبال وجود ندارد.
خسرو قمری اظهار کرد: امروز شرایطی که در فوتبال اتفاق افتاده سمت و سوی پیروزی و موفقیت را در پیش گرفته است.
وی تصریح کرد: بالغ بر یک هزار و 200 تیم در شهرهای مختلف استان مرکزی فعالیت دارند که از این تعداد تیم‌های اندکی ثبت باشگاهی شده‌اند.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی ادامه داد: همچنین در حال حاضر 760 تیم فوتسال در سراسر استان مشغول بازی هستند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول