اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی شهرستان بناب:

لابراتوار تولید شیشه در بناب متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت‌: لابراتوار تولید ماده مخدره از نوع شیشه شناسایی و متلاشی ‌و عامل اصلی آن مشهور به «حسن جانور» دستگیر شد.

لابراتوار تولید شیشه در بناب متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، علی سلطانی‌وش اظهار کرد: با انجام یک رشته عملیات منسجم توسط پلیس مواد مخدر این شهرستان یک لابراتوار مواد مخدر‌سازی که از نوع شیشه تولید می‌کرد منهدم شد.
وی افزود: ‌دراین عملیات مقدار 3 کیلو مواد اعتیادآور صنعتی از نوع شیشه و انواع ابزارآلات ساخت شیشه و مایعات مواد اولیه شیشه‌سازی و آلات مصرف کشف و ضبط شد.
سلطانی‌وش تاکید کرد:‌ این محل‌ در یکی از ‌روستاهای اطراف بناب ‌دایر شده بود که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شده و متلاشی شد.
رئیس پلیس شهرستان بناب گفت: رئیس لابرا توارمعروف به «حسن جانور» که کارگاه خود را کارگاه حسن جانور نامیده بود به همراه دستیار خود که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار و خطرناک منطقه بود دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول