اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه نقاشی ترکیب مواد در زنجان

خبرگزاری فارس: هنرمند زنجانی گفت: ‌نمایشگاه نقاشی به صورت ترکیب مواد در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه نقاشی ترکیب مواد در زنجان
ناصر عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای نخستین بار در ایران و در استان زنجان نمایشگاه نقاشی که در آن نقاشی‌ها به صورت ترکیب مواد طراحی شده، دایر می‌شود.
وی با بیان اینکه کارهای جدیدی در این نمایشگاه ارائه می‌دهد، اضافه کرد: تعدادی از نقاشی‌های ترکیب مواد با قیر طراحی شده‌اند.
نقاش زنجانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل 40 اثر از این هنرمند زنجانی است، خاطرنشان کرد: 20 اثر به صورت نقاشی آبرنگ و 20 اثر نیز به صورت ترکیب مواد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه نقاشی در محل نگارخانه مولانا عاصم زنجانی دایر می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه از 14 تا 23 آبان به منظور بازدید علاقمندان دایر است.
عبدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نقاشی با موضوع طبیعت برگزار می‌شود، یادآور شد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و در طول این دهه دایر است.
عبدی با اشاره به اینکه در استان زنجان بیشتر هنرمندان و هنرجویان به طراحی رنگ روغن می‌پردازند، افزود:‌ در زمینه نقاشی با آب‌رنگ به منظور جذب هنرجویان و آشنایی عموم مردم با این شیوه تبلیغ موثری صورت نمی‌گیرد.
وی اظهار داشت: جوانان با بازدید از شیوه نقاشی آب‌رنگ در کارگاه‌های هنرمندان و نقاشان این سبک می‌توانند با مزایای این شیوه نقاشی آشنا شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول