اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

جهش ترابری ناکامی‌ها را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: تیم ما برای جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبل خود امروز با آمادگی کامل نفرات خود، به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران می‌رود.

جهش ترابری ناکامی‌ها را جبران می‌کند
جواد شهره غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: نسبت به دیدار قبلی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان، تیم آمادگی بیشتری پیدا کرده است و امید زیادی داریم که با آمادگی مطلوب نفرات تیم، بتوانیم به نتیجه خوبی در این دیدار دست یابیم.
وی افزود: دیدار ما با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران از هفته سوم دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امشب در سالن اختصاصی تیم حریف در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و قطعا هدف ما کسب نتیجه‌ای مطلوب در این مسابقه خواهد بود.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم یادآور شد: به خوبی می‌دانیم که بازی کردن در مسابقات خارج از خانه شرایط خاصی دارد به خصوص اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در دو مسابقه قبل خود نیز برابر تیم‌های رقیب پیروز شده است و آنها انگیزه کسب سومین پیروزی در خانه خود را نیز دارند.
وی اضافه کرد: بسکتبالیست‌های تیم جهش ترابری قم با آمادگی کامل در این دیدار با حریف خود به رقابت می‌پردازند که امید زیادی داریم بر خلاف دیدار قبلی، بتوانیم با توجه به ترکیب کامل و نفرات با انگیزه‌ای که داریم، با دست پر از زمین بازی خارج شویم.
شهره غلامی که خود از نفرات تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است، عنوان داشت: در این مسابقه تیم ما با توجه به انگیزه بالا و هماهنگی بیشتری که بین نفرات به وجود آمده، با شرایط بهتری مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: همچنین نفر آماده ای همچون امیر صباغیان از بسکتبالیست‌های خوب قمی که به تازگی قرارداد خود را با تیم امضا کرده است، در کنار دیگر اعضای تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مصاف با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان می‌رود.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم با اشاره به تغییرات انجام شده در ترکیب تیمش برای دیدار امشب با دانشگاه آزاد اسلامی تهران ، یادآور شد: امید زیادی داریم که برابر تیم دوم جدول رده بندی یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حالی در این دیدار به مصاف میزبان خود یعنی بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران می‌رود که در هفته دوم مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در دیداری خارج از خانه به تیم شهرداری گرگان باخت، ضمن اینکه در هفته نخست نیز در دیداری خانگی در شهر مقدس قم، برابر مهمان خود تیم بانک سامان تهران نتیجه را واگذار کرد.
خاطرنشان می‌شود: در هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، امروز پنج مسابقه دیگر نیز به صورت همزمان برگزار می‌شود، ضمن اینکه در نخستین بازی هفته روز گذشته تیم ذوب آهن اصفهان از سد حفاری اهواز گذشت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول