اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال پرشور مردم صورت گرفت؛

برگزاری همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کرمان

خبرگزاری فارس: با استقبال پرشور مردم، نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در محل خانه شهر کرمان برگزار شد.

برگزاری همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، چهارشنبه شب نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کرمان در حالی با استقبال با شکوه مردم استان مواجه شد که در ساعت‌های اولیه این همایش شاهد ازدحام جمعیت و ترافیک خودرو در محل تالار خانه شهر کرمان بودیم.
شاید اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی که نخستین همایش خود را در استان کرمان تجربه می‌کردند، پیش‌بینی چنین جمعیتی را نداشتند که با متقاضیان زیاد و کمبود جا مواجه شوند تا پیش‌بینی فضای بزرگ‌تر و مناسب‌تری را برای مردم داشته باشند.
این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان آغاز شد و در ادامه با بیانات حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همراه بود و البته این همایش با سخنرانان دیگر از جمله مهدی کوچک‌زاده و علی‌اصغر زارعی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در قالب پرسش و پاسخ ادامه داشت.
حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی مدیر حوزه‌های‌ علمیه استان کرمان در این مراسم با اشاره به شکل‌گیری جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کشور گفت: جبهه پایداری تعریف جدیدی از اصولگرایی و آرمان‌ها دارد.
الله‌وردی تصریح کرد: عقلانیت، معنویت و عدالت حول محور ولایت سه شاخصه در اهداف بلند مدت این جبهه هستند.
وی با بیان اینکه رهروان این جبهه باید اخلاص، اطاعت و صداقت را ملاک عمل خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: پرهیز از زد و بندهای متداول سیاسی، یکرنگی و یک رویی با مردم، انجام امور بر اساس رضای خداوند و اقدام بدون چون و چرا در لحظه نیاز از جمله ویژگی‌های رهروان این راه است.
مدیر حوزه‌‌های علمیه استان کرمان بیان داشت: امیدورایم این حرکت جدید که دارای پیشینه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است با همگرایی، هم‌فکری و هم‌اندیشی همه اقشار آرمان‌هایی را که در قبل از ظهور امام عصر(عج) آمده را محقق کند و هر چه زودتر ظهور امام زمان (عج) را شاهد باشیم.
نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان کرمان با برنامه‌های مختلفی از جمله پرسش و پاسخ اعضای شورای مرکزی این جبهه همراه بود.
انتهای پیام/2
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول