اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع):

بسیج تفکری برگرفته از اسلام ناب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیج تفکری برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص)، اندیشه علوی و مکتب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) است.

بسیج تفکری برگرفته از اسلام ناب است
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار در جمع دانش آموزان بسیجی این شهر با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی به لحاظ ترکیب یک تفکر ارزشی و عنصر نوجوانی، از قداست خاصی برخوردار است.
وی با تشریح ابعاد شخصیتی شهید محمدحسین فهمیده اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) که معمار انقلاب و همه مدیون مجاهدت‌های پیامبر گونه ایشان هستند شهید فهمیده را رهبر خود می‌داند و این نشان از عمل ارزشی و ماندگار این نوجوان شهید 13 ساله است.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) افزود: زمانی بسیج در جبهه‌های جنگ حضور داشت و به مقابله با متجاوزان می‌پرداخت و اکنون در عرصه‌ها و میادین علمی، ورزشی و مبارزه با جهل، فساد و تباهی فعالیت دارد.
رستگار با بیان این که بسیج ریشه در تفکر و اندیشه بکر اسلامی و در تمامی شئون زندگی مردم جای دارد افزود: بسیج در هر عرصه و میدانی که جلوه کند حرف نخست را می‌زند.
وی خطاب به دانش آموزان بسیجی اظهار داشت: پیام شهید فهمیده به دانش آموزان، ادامه دادن و طی کردن راه و مسیر شهیدان و استقامت در مقابل دشمنان نظام و انقلاب است.
این مسئول گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و کشور ایران راه‌های متفاوت و گوناگونی را آزمایش کردند و به حول و قوه الهی و به همت بزرگ مردان ایران در همه آنها شکست خوردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) ادامه داد: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب با ترور شخصیت‌ها و چهره‌های مبارز انقلابی و سپس با جنگ تحمیلی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند و زمانی که در این مسیر موفق نشدند به جنگ نرم و مقابله با اندیشه‌ها روی آورده‌اند که دانش آموزان، نوجوان و جوانان باید به آن توجه داشته باشند.
وی وظیفه آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان را دفاع از ارزش‌های دینی و استقامت برای پایداری این ارزش‌ها عنوان کرد و افزود: دانش آموزان باید با شهید فهمیده هم پیمان شده و راه شهیدان را در پیش گرفته و هم در سنگر نبرد با دشمن و جنگ نرم و هم در سنگر علم و دانش تلاش مضاعف داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه میناب نیز در ادامه با بیان اینکه گرامی داشتن خاطرات 36 هزار شهید دانش آموز وظیفه همه به ویژه قشر دانش آموزی امروزی است، گفت: شهید فهمیده با سلاح ایمان و قرآن و در راستای خشنودی خداوند خود را فدای نظام اسلامی کرد.
سید حسن سبحانی افزود: دانش آموزان باید با سلاح علم و ایمان پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول