اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رباط کریم در مجلس:

غربی‌ها سیلی 13 آبان را فراموش نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای استکباری به ویژه سران کاخ سفید تا ابد سیلی که از ملت ایران در 13 آبان خوردند را فراموش نخواهند کرد.

غربی‌ها سیلی 13 آبان را فراموش نمی‌کنند
حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: ایران پیش از انقلاب اسلامی به مدت حداقل 150 سال تحت نفوذ و سلطه غرب قرار داشت و کشورهایی مانند روسیه،‌ انگلیس و آمریکا منابع و ثروت ما را به غارت می‌بردند.
وی تصریح کرد: رفتار آنها با مردم ایران به واسطه سرسپردگی و بی‌غیرتی حاکمان به اندازه‌ای تحقیرآمیز می‌شد که به فرموده امام خمینی (ره) ارزش یک ایرانی از سگ آمریکایی‌ها هم کمتر بود.
این مسئول ادامه داد: بنابراین انزجار و نفرت ملت ایران از آمریکا و انگلیس بی علت نبوده و اگر امروز مردم ما همواره از سران این دو کشور با نفرت یاد می‌کنند، به واسطه عملکرد آنها در گذشته و حال است.

* تسخیر لانه شیطان هیمنه دروغین غربی‌ها را شکست 
 نوروزی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رباط کریم مبنی بر اینکه تسخیر لانه فساد و شیطان بزرگ توسط دانشجویان در 13 آبان چه تاثیری در تحولات منطقه‌ای و جهانی داشت، گفت: در آن دوران کشورهای غربی خود را ابرقدرت جهان دانسته و این تصور وجود داشت که هیچ کشوری توان مقابله با آنها را ندارد.
وی افزود: پیش از انقلاب ملت‌های مختلف در مواجه با مردم ایران به آنها می‌گفتند که شما نمی‌توانید با غربی‌ها مقابله کرده و به همین دلیل انقلاب شما پیروز نخواهد شد، چراکه آمریکا و انگلیس از شاه ایران حمایت می‌کنند.
نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ابهت دروغین غربی‌ها شکست و تسخیر سفارتخانه آمریکا در ایران و اسارت خفت‌بار جاسوسان آمریکایی آخرین تیر به پیکر بی‌جان استکبار بود.
نوروزی گفت: اگر امروز می‌بینیم ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه جان گرفته و جسارت ایستادگی در برابر حکومت‌های سرسپرده غرب را پیدا کرده‌اند، به واسطه سیلی محکمی بود که ملت ایران به صورت استکبارگران در این روز تاریخی زد.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع غربی‌ها و به ویژه سران کاخ سفید این سیلی را تا ابد فراموش نخواهند کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول