اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قروه:

ضرورت‌های فرهنگی جامعه در اولویت‌های شورای فرهنگی عمومی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قروه گفت: ضرورت‌های جامعه در باب فرهنگ باید در اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی باشد و تلاش شود مصوبات جلسات این شورا به سطح جامعه تسری یابد.

ضرورت‌های فرهنگی جامعه در اولویت‌های شورای فرهنگی عمومی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی قروه پیرامون دین‌مداری و تدین در جوانان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان و عامه مردم و تقویت و ترویج فرهنگ صحیح الگوپذیری بحث و تبادل نظر شد.
نادر فخری فرماندار قروه در این جلسه با تاکید بر برنامه‌ریزی شورای فرهنگ عمومی در زمینه راهکارهای جذب جوانان به مساجد گفت: هماهنگی و همراهی دستگاه‌های فرهنگی و دعوت از اساتید برجسته در حوزه دین و فرهنگ در سطح مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سطح اطلاعات دینی جوانان را افزایش می‌دهد.
فخری افزود: ضرورت‌های جامعه در باب فرهنگ باید در اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی باشد و تلاش شود مصوبات  جلسات این شورا به سطح جامعه تسری یابد.
وی شبکه‌سازی فرهنگی در شرایط امروز را یک ضرورت خواند و افزود: اصلاح زیرساخت‌های فرهنگی موجب کاهش بروز مشکلات و گره‌های موجود خواهد شد.                                                                      
فخری تقویت فرهنگ‌های بومی، ایجاد ارتباط صحیح با جوانان و نوجوانان و برخورد با عوامل ترویج فرهنگ‌های غلط را از جمله کارهایی دانست که باید در شورا مورد توجه جدی باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول