اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در انتظار شهرآوردی تماشاگر پسند

افضلی: مسابقات سرنوشت سازتری از شهرآورد پیش‌رو داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: شهرآورد فوتسال اصفهان هم مانند سایر مسابقات فقط سه امتیاز دارد و از نظر من دو تیم ماهان و گیتی پسند مسابقات سر نوشت ساز دیگری را هم در لیگ پیش رو دارند که تاثیر غیر قابل انکاری بر روی جایگاه آنها در جدول دارد.

افضلی: مسابقات سرنوشت سازتری از شهرآورد پیش‌رو داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین افضلی عصر امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: انتظار داریم علاقه‌مندان به فوتسال بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را در شهر آورد اصفهان تماشا کنند.
وی با ابراز خرسندی از شرایط فعلی فولاد ماهان به دیدار تیمش برابر ارژن فارس اشاره کرد و افزود: ابتدا باید از بازی با ارژن شیراز آغاز کنیم که ما توانستیم در این مسابقه بیرون از خانه قبل از اعزام تیم ملی به برزیل به سه امتیاز ارزشمند این دیداربا به ثمر رساندن هشت گل دست یابیم.
سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان ادامه داد: در رقابت‌های گرند پریکس برزیل، فولاد ماهان با پنج بازیکن،  بیشترین سهم را در تیم ملی داشت، همچنین بیشترین سهم گل‌های تیم ایران که از جمله این گل‌ها باید به تک گل حسین طیبی به تیم ملی برزیل و همچنین دو گل مهدی جاوید به تیم باژیک اشاره کنم، البته ما سیسو یکی از بهترین‌های فوتسال جهان را نیز در اختیار داریم اما بازیکنی که در تیم ملی برزیل بدشانس بود و مصدوم شد.
وی با بیان اینکه چهار بازیکن تیم فولاد ماهان نیز با تیم دانشجویان در هلند حضور داشتند که مقتدرانه با این تیم به قهرمانی جهان دست یافتند، افزود: بدون تردید با این شرایط انتظارات از سوی مردم و هوادارن فولاد ماهان از تیم  ما بالا است.
 
*در انتظار شهرآورد تماشاگر پسند
افضلی با اشاره به برد تیمش برابر میثاق بیان داشت: در دیدار برابر میثاق نیز ما پر قدرت ظاهر شدیم و با نتیجه قاطع هشت بر یک پیروز شدیم، هرگز فراموش نکنیم که میثاق تیم خوبی است و شکست منصوری قرچک برابر این تیم قدرت  بالای میثاق را اثبات می‌کند.
وی با بیان اینکه شهر آورد فوتسال اصفهان هم مانند سایر مسابقات فقط سه امتیاز دارد، تصریح کرد: دو تیم مسابقات سرنوشت‌ساز دیگری را هم در لیگ پیش‌رو دارند که تاثیر غیر قابل انکاری بر روی جایگاه آنها در جدول دارد.
سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان ادامه داد: البته دیدار فولاد ماهان سپاهان و گیتی پسند می‌تواند بازی پر تماشاگری باشد، من امیدوارم در درجه اول هواداران دو تیم از تماشای یک فوتسال زیبا و جوانمردانه لذت ببرند و تیمی که  شایستگی بیشتری دارد در این دیدار به سه امتیاز دست پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه از تیم حریف شناخت کاملی دارم، تاکید کرد: من تمامی هشت مسابقه قبلی این تیم را همانند سایر تیم‌ها آنالیز کرده‌ام، از طرفی اکثر بازیکنان تیم گیتی پسند در مقطعی بازیکن من بوده‌اند و از شیوه بازی آنها و ویژگی‌های روحی و رفتاری این بازیکنان در زمین آگاهی دارم.
افضلی اضافه کرد: تیم گیتی پسند با حضور یک مربی برزیل بر روی نیمکت خود، از نظر فنی تغییرات مثبتی را داشته و ما نیز برنامه‌های تاکتیکی خود را با در نظر داشتن این موضوع تدوین کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه حضور ده بازیکن فولاد ماهان در تعطیلات بیست روزه لیگ در رقابت‌های بین‌المللی جای خرسندی است، گفت: اما از نظر من فقط اسم‌ها و تعداد بازیکنان یک تیم در تیم‌های ملی ملاک نیست، موضوع مهم‌تر هماهنگی تاکتیکی، جنگندگی بازیکنان در زمین و همدل بودن مجموعه است که خدا را شکر من به وضوح وجود این فاکتورها را در تیمم مشاهده می‌کنم.
سرمربی تیم ماهان ادامه داد: از حضور سیسو در شهرآورد اصفهان خوشحالم او تمریناتش را در کنار سایر بازیکنان فولاد ماهان آغاز کرد و صددرصد در دربی حضور دارد و مشکل مصدومیت وی بر طرف شده است.
وی به اشاره به مصدومیت مصطفی نظری اظهار داشت: نظری از دوستان نزدیک من است، او یکی از برترین دروازبانان فوتسال دنیاست، به اعتقاد من عدم حضور مصطفی در این مسابقه تا ثیر زیادی بر روی کیفیت فنی تیم حریف دارد.
افضلی ادامه داد: به هر حال اگر مصطفی نظری در این مسابقه حضور داشت بازی زیبا تری را می‌توانستیم شاهد باشیم، آرزو می‌کنم که نظری خیلی زود به میادین فوتسال باز گردد.
به گزارش فارس، در هفته نهم لیگ برتر فوتسال دیدار شهرآورد فوتسال اصفهان بین دو تیم فولاد ماهان و گیتی پسند در ورزشگاه پیرزوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول