اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

فولاد ماهان به دنبال سه امتیاز بازی با ارژن شیراز است

خبرگزاری فارس: فولاد ماهان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال میهمان ارژن فارس است.

فولاد ماهان به دنبال سه امتیاز بازی با ارژن شیراز است
 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور یادمان زنده یاد بابک معصومی از روز پنج‌شنبه با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.
تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان در یکی از دیدارهای حساس خود در روز جمعه  و از ساعت 16 در سالن شهید ابوالفتحی  شیراز در مقابل تیم ارژن فارس قرار می‌گیرد.
 ارژن به‌عنوان یکی از تیم‌های میانه جدول در این دیدار با هدایت نعمت الهی، مربی باسابقه خود با انگیزه‌ای مضاعف رو در روی قهرمان فوتسال آسیا قرار می‌گیرد.
فولاد ماهان سپاهان نیز با هدایت حسین افضلی مربی باسابقه خود با انجام تمریناتی منظم و به روز به دنبال ششمین برد خود در این فصل از مسابقات است.
بازیکنانی چون محمد طاهری، جواد اصغری مقدم، اصغر حسن زاده، حسین طیبی و مهدی جاوید پنج بازیکن ملی پوش در ترکیب تیم فوتسال فولاد ماهان هستند که پس از بازی با ارژن به مدت 20 روز در اختیار تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های گرند پریکس برزیل قرار می‌گیرند.
همچنین تیم فوتسال فیروز صفه سپاهان نیز در روز جمعه در سالن پیروزی اصفهان میزبان همسایه خود در جدول رده بندی یعنی میثاق تهران است.
فیروز صفه در حالی در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد که اکثر کارشناسان و علاقه‌مندان به فوتسال جایگاه این تیم را با حضور بازیکنان نامداری چون قدرت بهادری، حسین سلطانی، فرهاد فخیم، مصطفی طیبی و ... موقتی می‌دانند و معتقدند که این تیم شایسته اصفهانی با هدایت احمد باغبان‌باشی به جمع مدعیان لیگ برتر می‌پیوندد.
برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
پنجشنبه ؛ چهاردهم مهرماه
شهید منصوری ـ راه ساری
گیتی پسند ـ ملی حفاری
پرسپولیس ـ شهرداری ساوه
جمعه ؛ پانزدهم مهر ماه
ارژن شیراز ـ فولاد ماهان سپاهان
فیروز صفه ـ میثاق تهران
صبای قم‌ ـ  دبیری تبریز
علم و ادب ـ گسترش فولاد
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول