اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌برونو باروس برزیلی به فولاد ماهان پیوست

خبرگزاری فارس: برونو باروس ملقب به کافه عصر امروز با حضور در دفتر محمدرضا ساکت با فولاد ماهان قرارداد دو ساله امضا کرد.

‌برونو باروس برزیلی به فولاد ماهان پیوست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برونو باروس ملقب به کافه بازیکن 26 ساله برزیلی که حضوری درخشان در تیم ملی برزیل را در کارنامه دارد، عصر امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان به مدت دو فصل با فولاد ماهان سپاهان برای همراهی این تیم به توافق رسید.
کافه که از بازیکنان نامدار و سرشناس فوتسال برزیل است در سال 2009 نیز همراه با تیم ملی کشورش به ایران سفر کرده و در سه دیدار تدارکاتی در برابر تیم ملی ایران به میدان رفت.
برونو باروس پس از انعقاد قرارداد با فولاد ماهان سپاهان در حالی که پیراهن شماره شش این تیم را از دست محمدرضا ساکت دریافت می‌کرد، اظهار داشت: در سال 2009 به ایران آمده‌ام اما برای نخستین بار به اصفهان سفر می‌کنم، واقعا شهر زیبایی است و از حضور در اصفهان خوشحالم.
برونو باروس که طی سال‌های 2007 تا 2009 به مدت سه فصل در فوتسال باشگاهی پرتغال و تیم مطرح اسپرتینگ لیسبون حضور داشته در ادامه با اشاره به قهرمانی فولاد ماهان در آسیا تصریح کرد: اطلاعات کاملی از این تیم دارم، فولاد ماهان دو بار قهرمان ایران شده و یک بار در آسیا به مقام قهرمانی دست یافته است.
وی ادامه داد: تمام تلاش من برای قهرمانی مجدد فولاد ماهان در لیگ ایران است و سعی می‌کنم رضایت کامل کادر فنی را جلب کنم، لیگ ایران از سطح بالایی برخوردار است و باید با تمام وجود برای قهرمانی تلاش کنیم.
به گزارش فارس، برونو باروس سابقه حضور در تیم کرونای برزیل را نیز در کارنامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول