اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی خبر داد:

افزایش 12 درصدی مشاوره در کلانتری‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 12 درصد به میزان مشاوره در کلانتری‌های سراسر کشور افزایش یافته است.

افزایش 12 درصدی مشاوره در کلانتری‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بهرام نوروزی در جمع فرماندهان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 196 هزار و 809 پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح کشور ارجاع شد.
وی ادامه داد: از این تعداد پرونده 108 هزار و 68 پرونده به صلح و سازش منجر شده است.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: افزایش 12درصدی مشاوره در سطح کلانتری‌ها در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر اعتماد مردم به مشاوران و مددکاران کلانتری‌ها است.
نوروزی تصریح کرد: نیروی انتظامی خود را خادم مردم دانسته و به این خدمت افتخار می‌کند، مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و پلیس باید با تمرکز و توجه ویژه به مطالبات و خواسته‌های مردم جواب این اعتماد را بدهد.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در خصوص وضعیت وقوع جرم در استان مرزی ایلام پرداخت و گفت: وقوع جرائم مختلف در این استان در سال جاری کاهش یافته است.
وی ادامه داد: این استان با داشتن مردمانی متدین و انقلابی از سطح امنیتی بالایی برخوردار است.
این فرمانده انتظامی با اشاره به افزایش 13 درصدی فعالیت‌های مشاوره‌ای در استان ایلام اضافه کرد: مشاوران و مددکاران مستقر در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان طی هفت ماهه سال جاری توانسته‌اند یک هزار و 770 پرونده را با سازش مختومه کنند.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول